04-03-2025, 10:50 AM
(20-07-2024, 08:25 AM)v6sa Kirjutas:Nii siin nagu oleks mootori utiiliks kuulutamine ja kui siiski pole siis vabandan siiralt.(19-07-2024, 17:30 PM)muska71 Kirjutas: ...
Olen siiani pritsehetke pannud nagu igal pool räägitakse,et küte torus tõusma hakkab...Ei saanud mina pritset paika...Hakkuri mootor oli siiani külmalt föönist kuuma andes kohe laulis,muidu ketra tött tött tött teeb mootor pikalt...Jõudu nagu oli ja arvasin,et pritse paigas...Sai igavusest ja pulli pärast lääne pump ka sellele peale pandud(nüüd kõik minu pillid lääne pumbaga).Seekord seadsin vända esimese püti ÜSS asendisse,gaasihoob põhja ehk max kütte etteanne ja siis keerasin pumba võlli seni kui kütuse tõus torus lõpeb ja siis õigesse auku polt sisse.Pritsehetke seadmiseks võtan pihustilt toru lahti ja sinna otsa 8mm läbipaistev voolik ja sealt hea näha kütte liikumist.Olin kütuse tõusu lõppemise fikseerinud ja polt paigas siis kohe võtmest starterit ja ennäe imet,mootor mis külmalt raskelt käivitus laulis nüüd kohe poolest pöördest ja nii saab esimese korraga pritsehetke kohe paika.
...
Esiteks paned Sa lõpu järgi seades pritse 6-8 kraadi varasemaks soovitust. Käivitus kindlasti paraneb, aga kas ka koormustaluvus, seda selgitab loomkatse. Kerge koormuse all kindlasti sobib, ülekoormamisel ei pruugi jahutamisest piisata. Samas on kulunud paja käivitusomaduste parandamine pritse 3 kraadi võrra (kahe augu jagu) varasemakstoomine tuntud võte viimase kättesaamiseks enne remonti