13-03-2025, 15:18 PM
(13-03-2025, 08:06 AM)v6sa Kirjutas:(12-03-2025, 23:54 PM)Laurimetall Kirjutas: ... või hakata mingit mingit korralikku koormust andma, siis läheb ikka kuumaks ära ja ongi õhtal.
Ja milline kolbmootor talub pikaajalist töötamist ülekoormuse tingimustes?
Õhkjahutusega kolbmootorid ON õrnad ala- ja ülejahutamise suhtes. Sisseehitatud omadus, mida hooletu kasutaja saab oluliselt forsseerida, jättes ribid puhastamata või ventilaatoririhma libisemisväärselt lõdvaks.
Teenelikend ei ole siin ei halvem, ei parem. Targa kasutaja käes head kerged ja töökindlad ronijad, juhmkasutaja käes lähevad täitsa ise ja päris katki.
Halvemaks teeb nõukatootmise suutmatus tarnida nõuetekohaseid materjale ja neid projektdokumentatsioonis määratud tolerantsides toota. Lisame siia äärmiselt ebaühtlase kvaliteediga koostamise ning ekspluatatsiooninõuete eiramise ning isegi on üllatavalt sitked putukad.
Ma lihtsalt näen, et müüdavatel traktoritel on tihti mootor teist värvi ja sellest hakkaski huvi, et kas lähevad liiga kergesti laiali. Endal veel käib aga polnud sellele varem mõelnud, et neid mootoreid on ka nõukogude ajal ja pärast seda lihtsalt teadmatusest ja ükskõiksusest omajagu utiili läinud, kuna lihtsal tööl kuumaks ei lähe ja siis mingi aeg on kõik umbes ja kuskil kündmise või taske töö juures kooleb ära. Kuna T-40 kasutati palju ka transport töödel siis üks asi on kuumus ja õli aga kuidas muidu T-40 mootor pöördeid talub? Näiteks pikemat maad max kiirusega sõita jne?
(01-04-2024, 10:22 AM)rulli Kirjutas:(01-04-2024, 09:36 AM)isandpauk Kirjutas: Selle aasta esimese kolme kuuga on MTÜ Tõeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksus toimetanud Ukrainasse juba seitse autot.
Kuna see on kolme auto jagu rohkem, kui eelmisel aastal sama ajaga, siis oleme ilmselgelt hankinud liiga heas korras masinaid.
Laisaksmuutumise vältimiseks võtame vahele ka tõsisema projekti:
Elu on raske aga õnneks lühike.
naaberfoorumis on pakkumisel heas korras tagadiffer samale mudelile
kokkulastud, kuna