16-03-2025, 10:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2025, 22:48 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kolm tähelepanekut.
Esmalt Marko jutule kinnitus, kuivõrd väikese nurga võrra töötavatel kardaanidel on omadus kuluda töövahemikus ja kui kardaan sellest üle keerata, siis muutub (mõneks ajaks
) jälle tihkeks tagasi. Selle ümberükkamiseks tuleb rist avada, nõelad ja kauss puhastada ja koostada puhta määrdega. Pakun, et loks tuleb tagasi
On kogemus olemas.
Teiseks võib meeletu roolilõtku tekitada niigi labane asi, nagu roolivõlli alumise laagri kulumine. See laager võib ka takerdumist tekitada. Võta lahti ja pese puhtaks ning kui seal on vähimgi lõtkukahtlus, vaheta laager. Ühtlasi näed kohe ka teo ja hammaslati kulumist.
Kolmandaks - kas sellel latil on teo vastasküljel tugikauss? Esineb harva, aga see pole ka tavaline auto
Tugikausi kaane alla pandud seibide paksusega saab latti toetada.
Hammaslattrool on väga tundlik vähimalegi liigsele lõtkule.
Kinnituste vetrumist väga ei usuks. Mitte Lotuse välja töötanud inseneri tausta arvestades! Ega see mingi säästuSandero pole...
Esmalt Marko jutule kinnitus, kuivõrd väikese nurga võrra töötavatel kardaanidel on omadus kuluda töövahemikus ja kui kardaan sellest üle keerata, siis muutub (mõneks ajaks


Teiseks võib meeletu roolilõtku tekitada niigi labane asi, nagu roolivõlli alumise laagri kulumine. See laager võib ka takerdumist tekitada. Võta lahti ja pese puhtaks ning kui seal on vähimgi lõtkukahtlus, vaheta laager. Ühtlasi näed kohe ka teo ja hammaslati kulumist.
Kolmandaks - kas sellel latil on teo vastasküljel tugikauss? Esineb harva, aga see pole ka tavaline auto

Hammaslattrool on väga tundlik vähimalegi liigsele lõtkule.
Kinnituste vetrumist väga ei usuks. Mitte Lotuse välja töötanud inseneri tausta arvestades! Ega see mingi säästuSandero pole...