16-03-2025, 15:07 PM
(16-03-2025, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Kinnituste vetrumist väga ei usuks. Mitte Lotuse välja töötanud inseneri tausta arvestades! Ega see mingi säästuSandero pole...
Selline "säästu" konstrui oli Lotuse probleem juba uuena, seda enam 30+ aastat vana auto puhul. Kui kummi puks on vana ja väsinud, mida nad üldjuhul on, siis see latt elab seal all oma elu ja pekkis puks muudab auto veel rohkem alajuhitavaks/vedelaks. Iga rooli keeramisega liigub ka latt kere suhtes. See on tüüpiline koht mis unustatakse ära vedrustuse nn upgrade puhul poly puksidele minnes. Kogu vedrustuse puksid vahetatakse ära, aga latt tihti unustatakse. Kui latt saab poly puksid muutub auto kurvi minnes "teravamaks/ täpseks" ja peale kurvi kerib rooli kergemini tagasi, muutub ka auto balanss ülejuhitavuse suunas, või siis vähendab alajuhitavust teisiti sõnastades. Üldse ei välistaks, et selline vanamoodne/odav lahendus oli tootja teadlik valik, kuna alajuhitav/tuimem auto loetakse kogenematule juhile turvalisemaks lahenduseks.
Hea uudis on see, et kuna Lotus kasutas oma roolilattides üldjuhul miksi teiste tootjate pulkadest (Saab, Gm, Opel, Pontiac) siis täna on neid kõiki saada ja ei maksa nad ka eriti midagi. Originaalis on seal puksid/ rõngad plastist, eks nad ole kõik kulunud, nagu ülal jutt oli.