18-03-2025, 17:03 PM
Vahepeal pikem paus olnud ja olin eemal, aga üht-teist ikka liigub. Traktor on pea täielikult osandatud ja saab järk järgult tegeleda vajalike sõlmedega.
Kaalusin puht huvist kepsud ära, krt üks keps on ligi 70 grammi kergem, teistel vahed 10 grammi piires. Kolvid-rõngad-sõrmed on väga ühtlase kaaluga.
Käigukast tahab pisut ülevaatamist, vahekast tuleb üldse teine, kuna mul seda lisa kiirendi kangi ei olnudki. Sellest tulenevalt käigukasti otsas ka mõned asjad teistmoodi.
Hüdrosilindri kronsa avad puurin magnetpuuriga üle ja keermestan avad üle, nii nagu ksf 2715 tegi. Tiftidega veel mõtlen, mis teha, üks ava on tuksis.
Jätkub!
Mõned pildi ka:
Mille õliradikas? Oli Jumzi radika küljes, mis "piilu" kopalt pärit, aga Jumzi õliradikas see pole.
Kaalusin puht huvist kepsud ära, krt üks keps on ligi 70 grammi kergem, teistel vahed 10 grammi piires. Kolvid-rõngad-sõrmed on väga ühtlase kaaluga.
Käigukast tahab pisut ülevaatamist, vahekast tuleb üldse teine, kuna mul seda lisa kiirendi kangi ei olnudki. Sellest tulenevalt käigukasti otsas ka mõned asjad teistmoodi.
Hüdrosilindri kronsa avad puurin magnetpuuriga üle ja keermestan avad üle, nii nagu ksf 2715 tegi. Tiftidega veel mõtlen, mis teha, üks ava on tuksis.
Jätkub!
Mõned pildi ka:
Mille õliradikas? Oli Jumzi radika küljes, mis "piilu" kopalt pärit, aga Jumzi õliradikas see pole.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170