26-03-2025, 10:06 AM
Natuke lõpule lähemal jälle. Eesmärk on aprillis saada auto tänavalegaalseks.
![[Pilt: IMG-2184.jpg]](https://i.ibb.co/PvKs8G6G/IMG-2184.jpg)
Rehvid on velgedel. Enne seda sai pidurisüsteem veel õhutatud ning veermikus poldid-mutrid õige Nm väärtusega pingutatud, vastavalt 1972 tehase manualile.
![[Pilt: IMG-2266.jpg]](https://i.ibb.co/7xQP00ZP/IMG-2266.jpg)
Õhufilter tuli Itaaliast. Metallist võrk-tüüpi filtrielement. Nendega tuleb silmas pidada, et on üldiselt mõeldud toimima õlitatuna ning korra aastas oleks kena seda puhastada ja uuesti õlitada. Väiksem vaakumi port läks pimedaks, suurema pordi ühendasin klapikambri kaane tuulutusega.
![[Pilt: IMG-2328.jpg]](https://i.ibb.co/DDGchXbd/IMG-2328.jpg)
Tihendi karburaatori ja filtrikorpuse vahele pidi eraldi otsima.
![[Pilt: IMG-2340.jpg]](https://i.ibb.co/kskRx4Gv/IMG-2340.jpg)
Umbes nii ta hakkab välja nägema. Lisandub veel väike alumiiniumist klaasipesuvee paak, mis kinnitub orginaal signaali kinnituskohta. Orginaal klaasipesuvee lahendus on presendist kott, mis ripub esitiiva küljes, nagu ka veel ülemiselt pildil näha, ning pumba asemel on kummilutt armartuuris. Tulevase paagi külge läheb tavaline kaasaegne tihendiga ja sisse surutav pump. Käitamine on nupust armartuuril.
![[Pilt: IMG-2359.jpg]](https://i.ibb.co/4RbhcHnN/IMG-2359.jpg)
Teha veel jääb: Esisilla kokkujooks stendil paika sättida, porimatid. Viimased reguleerimised, paistab, et segu on hästi paigas hetkel, aga eks tõde selgub pikematel proovisõitudel. Veidi vajab harjumist uue karburaatoriga gaasipedalli tunnetus, kuna pedaal on otse jäikade ühendustega hoovastikuga ühendatud. Tekib selline kaheastmelise pedaali efekt, jala all on tunda kui sekundaar lõõr avaneb.
![[Pilt: IMG-2184.jpg]](https://i.ibb.co/PvKs8G6G/IMG-2184.jpg)
Rehvid on velgedel. Enne seda sai pidurisüsteem veel õhutatud ning veermikus poldid-mutrid õige Nm väärtusega pingutatud, vastavalt 1972 tehase manualile.
![[Pilt: IMG-2266.jpg]](https://i.ibb.co/7xQP00ZP/IMG-2266.jpg)
Õhufilter tuli Itaaliast. Metallist võrk-tüüpi filtrielement. Nendega tuleb silmas pidada, et on üldiselt mõeldud toimima õlitatuna ning korra aastas oleks kena seda puhastada ja uuesti õlitada. Väiksem vaakumi port läks pimedaks, suurema pordi ühendasin klapikambri kaane tuulutusega.
![[Pilt: IMG-2328.jpg]](https://i.ibb.co/DDGchXbd/IMG-2328.jpg)
Tihendi karburaatori ja filtrikorpuse vahele pidi eraldi otsima.
![[Pilt: IMG-2340.jpg]](https://i.ibb.co/kskRx4Gv/IMG-2340.jpg)
Umbes nii ta hakkab välja nägema. Lisandub veel väike alumiiniumist klaasipesuvee paak, mis kinnitub orginaal signaali kinnituskohta. Orginaal klaasipesuvee lahendus on presendist kott, mis ripub esitiiva küljes, nagu ka veel ülemiselt pildil näha, ning pumba asemel on kummilutt armartuuris. Tulevase paagi külge läheb tavaline kaasaegne tihendiga ja sisse surutav pump. Käitamine on nupust armartuuril.
![[Pilt: IMG-2359.jpg]](https://i.ibb.co/4RbhcHnN/IMG-2359.jpg)
Teha veel jääb: Esisilla kokkujooks stendil paika sättida, porimatid. Viimased reguleerimised, paistab, et segu on hästi paigas hetkel, aga eks tõde selgub pikematel proovisõitudel. Veidi vajab harjumist uue karburaatoriga gaasipedalli tunnetus, kuna pedaal on otse jäikade ühendustega hoovastikuga ühendatud. Tekib selline kaheastmelise pedaali efekt, jala all on tunda kui sekundaar lõõr avaneb.