03-05-2025, 13:19 PM
Plokikaas koos. Tegu siis tehase sportkaanega, mida nimetatakse polüsfääriliseks. Otsisime kunagi seda kaant pikki aastaid ja lõpuks isevski lähedalt ka saime, koos tehase pritsega.
![[Pilt: kaas.jpg]](https://i.ibb.co/yC8PPpq/kaas.jpg)
![[Pilt: kaas1.jpg]](https://i.ibb.co/7df0gfr9/kaas1.jpg)
Seekord siis kõik jälle uus ja vaatame kuidas kestab.
Mis tal on vahet tavakaanega? Sisselaske osa suht sama, aga väljalaske kanal on ovaalne(originaalil ümar) ning port on hoopis teisel kõrgusel, teises kohas(ca 7mm kõrgemal ja tänu sellele ka short side radius palju palju etem). Panen ka pildid: stock vs polüsfäär.
![[Pilt: kaas2.jpg]](https://i.ibb.co/KjSnQSzz/kaas2.jpg)
![[Pilt: kaas3.jpg]](https://i.ibb.co/B5pJk9zL/kaas3.jpg)
![[Pilt: kaas4.jpg]](https://i.ibb.co/pjZXQQZp/kaas4.jpg)
![[Pilt: kaas5.jpg]](https://i.ibb.co/1ft7v4DY/kaas5.jpg)
Selle kaanega kannatab päriselt ka sõita, aga ilmselt tulevikus ootab ees tasapinna taastamine kogu kaanepinna keevituse näol(maha lihvimise maad seal enam suurt ei ole, kui peaks haiget saama). Ajutisel mootoril teeme veel kõrgema kolviga, seega arvutan surveastme enne kokkupanemist välja ja hõikan ka siia.
Vändaliin GTR-is tasakaalustamisel, lubati nädala jooksul ära teha ja siis saabki hakata mootorit kokku lappama.
![[Pilt: kaas.jpg]](https://i.ibb.co/yC8PPpq/kaas.jpg)
![[Pilt: kaas1.jpg]](https://i.ibb.co/7df0gfr9/kaas1.jpg)
Seekord siis kõik jälle uus ja vaatame kuidas kestab.
Mis tal on vahet tavakaanega? Sisselaske osa suht sama, aga väljalaske kanal on ovaalne(originaalil ümar) ning port on hoopis teisel kõrgusel, teises kohas(ca 7mm kõrgemal ja tänu sellele ka short side radius palju palju etem). Panen ka pildid: stock vs polüsfäär.
![[Pilt: kaas2.jpg]](https://i.ibb.co/KjSnQSzz/kaas2.jpg)
![[Pilt: kaas3.jpg]](https://i.ibb.co/B5pJk9zL/kaas3.jpg)
![[Pilt: kaas4.jpg]](https://i.ibb.co/pjZXQQZp/kaas4.jpg)
![[Pilt: kaas5.jpg]](https://i.ibb.co/1ft7v4DY/kaas5.jpg)
Selle kaanega kannatab päriselt ka sõita, aga ilmselt tulevikus ootab ees tasapinna taastamine kogu kaanepinna keevituse näol(maha lihvimise maad seal enam suurt ei ole, kui peaks haiget saama). Ajutisel mootoril teeme veel kõrgema kolviga, seega arvutan surveastme enne kokkupanemist välja ja hõikan ka siia.
Vändaliin GTR-is tasakaalustamisel, lubati nädala jooksul ära teha ja siis saabki hakata mootorit kokku lappama.