09-05-2025, 10:41 AM
Tuleb omaniku ees mütsi kergitada.
XJS, veel enam oma V12 mootoriga, on väga keeruline, spetsiifiline ja mitte just kõige hinnatuma töökindlusega auto. Kaldun arvama, et suurem osa siinsetest ksf-idest lõid omale peoga otsaette, kui seda teemat esmakordselt lugesid (sh. mina ise) ja olid veendumusel, et pärast esimesi töid liigub kogu asi lootusetuks tunnitatuna kaalule. Aga võta näpust - väga vinge ja hea lugeda. Meeletu tahtmine, oskused ja pealehakkamine. Ainult kiidusõnad omaniku suunas ja jõudu ning närvi edaspidiseks.
Kui sa kõike neid pulkasid lahti võtad, siis sul on ikka joonised ja/või remondimanuaal kõrval? Need on nii spetsiifilised masinad, et kõige väiksem viga koostamisel võib kurjalt kätte maksta ja peab uuesti tegema. No ja tee siis uuesti, kui on vaja taas sild alt ära võtta ja kümme asja enne maha kruvida kui õige kohani jõuad. Näituseks minu Lotusel on paljalt roolilati ühendamise kohta kahe rooli liigendiga neli lehekülge õpetlikku teksti ja jooniseid, kuidas õige on ja mida teha ei tohi. Muidu nagu polegi midagi, et liigendid paika ja poldiga kinni, aga võta näpust. Kui paberit kõrval poleks, siis ei oleks elu sees tulnud selle peale, et ühe lihtsa töö juures tuleb nii mitut asja silmas pidada. Ja mingi Lotuse hakatis on selle auto kõrval laste lego...
Jõudu ja närvi veelkord ning aitäh huvitava teema eest.
XJS, veel enam oma V12 mootoriga, on väga keeruline, spetsiifiline ja mitte just kõige hinnatuma töökindlusega auto. Kaldun arvama, et suurem osa siinsetest ksf-idest lõid omale peoga otsaette, kui seda teemat esmakordselt lugesid (sh. mina ise) ja olid veendumusel, et pärast esimesi töid liigub kogu asi lootusetuks tunnitatuna kaalule. Aga võta näpust - väga vinge ja hea lugeda. Meeletu tahtmine, oskused ja pealehakkamine. Ainult kiidusõnad omaniku suunas ja jõudu ning närvi edaspidiseks.
Kui sa kõike neid pulkasid lahti võtad, siis sul on ikka joonised ja/või remondimanuaal kõrval? Need on nii spetsiifilised masinad, et kõige väiksem viga koostamisel võib kurjalt kätte maksta ja peab uuesti tegema. No ja tee siis uuesti, kui on vaja taas sild alt ära võtta ja kümme asja enne maha kruvida kui õige kohani jõuad. Näituseks minu Lotusel on paljalt roolilati ühendamise kohta kahe rooli liigendiga neli lehekülge õpetlikku teksti ja jooniseid, kuidas õige on ja mida teha ei tohi. Muidu nagu polegi midagi, et liigendid paika ja poldiga kinni, aga võta näpust. Kui paberit kõrval poleks, siis ei oleks elu sees tulnud selle peale, et ühe lihtsa töö juures tuleb nii mitut asja silmas pidada. Ja mingi Lotuse hakatis on selle auto kõrval laste lego...
Jõudu ja närvi veelkord ning aitäh huvitava teema eest.