21-05-2025, 13:00 PM 
	
	
	
		Õlilekked pole jätnud mind rahule ning nendega olen pidanud maadlema vaatamata peaaegu täies ulatuses uute osade kasutamisele. Peamiselt käigukastist, veovõlli kummi ühenduskohast käigukastiga, aga ka mootorist, seoses korgist karteri- ja klapikaanetihendiga. Olen täheldanud, et korgist tihendite pidama saamiseks on abiks Permatex 300 möks, kerge kiht. Enam veovõlli tööpinnalt ei leki, kuna leidsin uue kasutamata võlli. Seega, esisild käis ei tea mitmendat korda osaliselt juba alt.
![[Pilt: IMG-2953.jpg]](https://i.ibb.co/mV8jJFc5/IMG-2953.jpg)
![[Pilt: IMG-2950.jpg]](https://i.ibb.co/ktNgcSh/IMG-2950.jpg)
Proovisõidud. Hetkel sõitnud vaid umbes 100km, nii et liiga vara isegi sissesõidu järgset õlivahetust teha.
![[Pilt: IMG-2674.jpg]](https://i.ibb.co/qFV3yhDF/IMG-2674.jpg)
Lõpuks andsin alla üle treitud veovõllidega, eri mõõdus tihenditega jmt jamamisega, ja koostasin uue vasakpoolse veovõlli.
![[Pilt: IMG-2613.jpg]](https://i.ibb.co/5X7413Vt/IMG-2613.jpg)
Uus kaitsmekarp. Vanal polnud kaant ning kaitsmete klemmid olid välja venitatud aja jooksul.
Aeg ajalt ikka tuulutan Fiati, kuigi kevadised ilmad pole seda väga soosinud. Kusjuures hetkel läks tagasi peale orginaal sisselase ning see uhke Abarth sisselaste koost rändas tagasi riiulile - lihtsalt hindan hetkel rohkem töökindlust ja ei taha enam lõputult reguleerida ja pusida. Selge on, et orginaal nukkvõlliga, olgugi, et porditud, freesitud plokikaanega ja Abarth väljalaskega jääb DMTR32 karburaator liiga suureks. Tundub, et see tahab miinimum A112 Abarth 58hp versiooni nukkvõlli. Ilmselt aga tulevikus ehitan selle sisselaske baasil eelmisest, praegu garaazinurgas seisvast, mootorist tagavaraks ühe 70hp versiooni.
	
	
	
![[Pilt: IMG-2953.jpg]](https://i.ibb.co/mV8jJFc5/IMG-2953.jpg)
![[Pilt: IMG-2950.jpg]](https://i.ibb.co/ktNgcSh/IMG-2950.jpg)
Proovisõidud. Hetkel sõitnud vaid umbes 100km, nii et liiga vara isegi sissesõidu järgset õlivahetust teha.
![[Pilt: IMG-2674.jpg]](https://i.ibb.co/qFV3yhDF/IMG-2674.jpg)
Lõpuks andsin alla üle treitud veovõllidega, eri mõõdus tihenditega jmt jamamisega, ja koostasin uue vasakpoolse veovõlli.
![[Pilt: IMG-2613.jpg]](https://i.ibb.co/5X7413Vt/IMG-2613.jpg)
Uus kaitsmekarp. Vanal polnud kaant ning kaitsmete klemmid olid välja venitatud aja jooksul.
Aeg ajalt ikka tuulutan Fiati, kuigi kevadised ilmad pole seda väga soosinud. Kusjuures hetkel läks tagasi peale orginaal sisselase ning see uhke Abarth sisselaste koost rändas tagasi riiulile - lihtsalt hindan hetkel rohkem töökindlust ja ei taha enam lõputult reguleerida ja pusida. Selge on, et orginaal nukkvõlliga, olgugi, et porditud, freesitud plokikaanega ja Abarth väljalaskega jääb DMTR32 karburaator liiga suureks. Tundub, et see tahab miinimum A112 Abarth 58hp versiooni nukkvõlli. Ilmselt aga tulevikus ehitan selle sisselaske baasil eelmisest, praegu garaazinurgas seisvast, mootorist tagavaraks ühe 70hp versiooni.
