23-05-2025, 23:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2025, 23:55 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Küünla töötemperatuur peab vastama tembile silindris. Raamat ja päriselu alati ei klapi, kuna bens on üle maakera täna igal pool erinev ja see mõjutab. Kui tagumik ütleb, et üks toimib paremini, siis nii on. Küünla vahet ma ise ei regulliks, need ajad on möödas. Kõik mis on küünla tipus on seotud temperatuuriga ja jahutusega. Mitu elektroodi on ühest küljest marketing ja teisest küljest võimalik, et kestab kauem. See aga ei tähenda, et säde mõlema elektroodi peal kogu aeg keksib.
Võid ju panna erinevatesse silindritesse testiks erinevad küünlad, sõidad paar sada kilti, siis vaata mis nägu keegi on. Oluline on testimisel ,et auto peab tulema otse trassilt, õiget pilti ei näe kui lasta mootor tiksuda tühikäigul, küünla värv muutub väga kiirelt. Huvitab ju küünla värv koormusel, mitte tühikäigul.
Selles suhtes Denso on mugav, markeeringus viimane number näitab gap’i kui lõpus on 10, siis gap 1mm, kui 11 siis 1,1 jne
Võid ju panna erinevatesse silindritesse testiks erinevad küünlad, sõidad paar sada kilti, siis vaata mis nägu keegi on. Oluline on testimisel ,et auto peab tulema otse trassilt, õiget pilti ei näe kui lasta mootor tiksuda tühikäigul, küünla värv muutub väga kiirelt. Huvitab ju küünla värv koormusel, mitte tühikäigul.
Selles suhtes Denso on mugav, markeeringus viimane number näitab gap’i kui lõpus on 10, siis gap 1mm, kui 11 siis 1,1 jne