26-06-2025, 07:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2025, 07:31 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-06-2025, 18:52 PM)edvard Kirjutas: Nüüd , palun : Kus on kirjeldatud nõuded koorma kinnitustele , väidetavalt koormarihmad pole sobivad teetöödemasinate kinnitamiseks , nõutavad on ketid .
Eelviidatud materjalides ei ole viidet, et just spetsiifiliselt teetöödemasin peab KINDLASTI ja ALATI olema kinnitatud kettidega.
Küll lõpeb rihma (ennekõike kinnitusnarre) lubatud koormus oluliselt varem, kui keti ja selle pingutuskruviku. Ehk koorma kaal ja iseloom määrab, millega kinnitada. Ning kuskiltmaalt on üks kett mõistlikum kui N rihma.
Peast miilitsatega vaidlemisel on vältimatu, et igal vahendil on peal etikett, need on kahjustamata ja täisnurkse kolmnurga valemid on peas! Kui ühte kolmest ei ole, on vaidlus ette kaotatud.
Siit näeb häid näiteid halvasti kinnitatud koormate kohta:
https://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/inhalt.htm/
Iga juhtumi juures on ka analüüs, mis läks valesti ja kuidas oleks pidanud (transpordipolitsei arvates) olema.
Meie reeglid on samad, aga kontroll on olematu - kiiruskaamera seda ei suuda.