14-07-2025, 12:13 PM
Kas kellelgi on kogemusi-nippe kuidas sisselaskekollektorist kolvipuru kätte saada, nii et see ikka kõik käes on? Kogenud BMW tehnik ütles mulle, et standardis vahetatakse kõik asjad kindluse mõttes välja kus vähegi mingi pudi sees on.
![[Pilt: 9J5DS3Q.jpeg]](https://i.imgur.com/9J5DS3Q.jpeg)
![[Pilt: 4gSw0Bb.jpeg]](https://i.imgur.com/4gSw0Bb.jpeg)
Taustainfoks siis ütles BMW F10 3.0 bensiinimootori pihusti üles sõidu pealt mille tulemusena 6 silindri kolb plahvatas põhimõtteliselt.
![[Pilt: 9J5DS3Q.jpeg]](https://i.imgur.com/9J5DS3Q.jpeg)
![[Pilt: 4gSw0Bb.jpeg]](https://i.imgur.com/4gSw0Bb.jpeg)
Taustainfoks siis ütles BMW F10 3.0 bensiinimootori pihusti üles sõidu pealt mille tulemusena 6 silindri kolb plahvatas põhimõtteliselt.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller