8 tundi tagasi
(8 tundi tagasi)muska71 Kirjutas:Loe oma viimane jutt uuesti sõna haaval läbi ja siis hakka viga otsima.(Eile, 20:39 PM)Kivipurustaja Kirjutas:Ma pole veel masina kallale aja nappuses jõudnud.Starteril on ju 2 vooluringi,ühest jookseb vihased amprid akust starterisse ja kui selles kala siis teeb käu käu ja starter jõuestu ja selle vea tuvastan hetkega...Teine vooluring on nõrkvool süütelukust läbi relee(juhul kui on)starteri tõmbreleele.Minul probleem selle teise vooluringiga kus relee klõbina sarnane hääl kuulda võtit keerates.Staretei veo kiirus on täitsa on iseenesest,jah talvel külmaga teeb tõesti kõu käu kui õlid valed,aga talvel ma ei kasuta ega käivita.(Eile, 07:40 AM)v6sa Kirjutas: Aku klemmipinge ikka püsib lülitamisel üle 10 V? Ning see pinge jõuab kenasti ka starteri mootoorisse?
Aku ja kaabelduse vead on alati esimesena vaja välistada
Jutt õige.Kui aku pinge nõrk ja ei suuda korralikult mootorit ringi ajada põletab tõmberelee klemmid maha.Nukkvõlli jamaga täpselt samuti lõpetab relee ära.Pane relee peal mõne tummisema asjaga suured klemmid kokku ja kui käivitub probleemideta siis on kaabelduse ja aku jamad välistatud.Kui ei siis kas relee või nukkvõll.Aku pinget oleks ka mõistlik jälgida käivitamise ajal nagu ksf. v6sa ütles.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!