Eile, 10:53 AM
(20-07-2025, 21:31 PM)r.i.h.o Kirjutas: /---/ Aku pealt mõõtes näitas pingeks 12,7 V kuid sellegi poolest autot käivitad enam ei suutnud.0,045A lekkevoolu ei ole sugugi hea, see võiks olla alla 0,02A. Tava kasutusega ei saa arugi (auto seisab vähem kui nädal) aga vähese kasutamisega pole ime kui aku tühjaks saab.
Autol laadimispinge on igati stabiilne 14,1-14,2V ja lekkevool, kui auto uinunud, on u. 0,045A. Need võiksid olla ju igati eeskujulikud näitajad. Anomaalse murena süttib suvalise ajatagant armatuuris aku tuli ja kustub seejärel ka suvalisel hetkel ka ise ära. Laadimis pinge on samalajal ilusti olemas ja stabiilne. Igaksjuhuks olen ära vahetanud nii generaatori kui ka pingerelee. Kaks autoelektriku on auto üle vaadanud ja õlgukehitades nentinud, et kõik on justkui korras.
Nüüd küsimus: Kas auto võib kuidagi moodi aku ära tappa ka siis kui ülelaadimist ei toimu?
Vanema autoga soovitaks lihtsalt aku juhtme lahti lasta, kui on teada et järgmine kord pannakse käima vbolla mõne kuu pärast. Uuema tehnikaga, kui võimalik, siis hoide laadija peale. Või lihtsalt aegajalt laadida.
Teine teema, tundub et praegune palavus teeb (põdurate) akudega 1:0.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.