01-08-2025, 00:14 AM
Teema avapostitus viib üsna meeleolukatele radadele 90-ndate teisest poolest, mil sai üsna keeruline periood oma elus läbitud.
98a hilissuvel/varasügisel sai kohalike piigadega Võru linnas trallitatud ning õine väljasõit viis üle Kreuzwaldi tänava lõpus oleva raudteeülesõidu, kus Kubija ja Kose tee ristis täpselt kirjeldusele vastav "kolmene" ohutussaarel aega parajaks tegi. Loomulikult tundsid nad huvi ka meie Lada (78a 21061) vastu, mis vaatamata juba siis väärikale vanusele igati kobe välja nägi.
Asjaolu, et ma sõbra juhiloa esitasin ei tekitanud ööpimeduses küsimusi. Teatud mõõdikud aga andsid ootuspäraselt ebasoovitatavad tulemused. Kohalikud piigad aga olid bemmipoistega sina peal ning saime sõitu jätkata mingil segase kokkuleppe tagajärjel. Oli vist nii, et pidime ühe piigadest puppi/kluppi tööle viima (sinna kus praegu on Kose Coop) ning siis tagasi pöörduma.
Selleks ajaks olid suuremad lollused rooli taga tehtud ning ka kerges jopes ringi liikumiseks oli oma (ohutu) metoodika välja töötatud - võtsin piduritulede kaitsme välja ja sõitsin ilma tuledeta jalakäiakiirusel teepervel.
Tegimegi sedasi Kubija järvele tiiru peale ning kui eespool mainitud ristmik taas vaatevälja ilmus, siis tundus juba, et oleme pääsenud kui tagantpoolt lähenesid suurel kiirusel mingi sõiduki tuled mis lõpuks meie kõrval seisma jäi - loomulikult teema peategelaseks olev "kolmene".
Kuna me lihtsalt parkisime teepervel, siis polnud põhjust meiega pikemat vestlust pidada ning "kolmene" siirdus tagasi positsioonile, kust me ta esmalt olime leidnud.
Me ei lasknud sellest pisiasjast endid häirida, sest hädaolukorra tarvis olid autos piisavad varud.
Ühel hetkel aga kaapis "kolmene" linna poole minema. Umbusklikena ei hakanud me autot käivitama, vaid veeratasime selle tasa ja targu üle raudtee tagasi linnatänavatele ja jätkasime oma "ohutut" sõitu kuniks jõudsime õnnelikult tagasi peatumispaika, et kohalike piigadega laua- ja murumängud ikka mängitud saaksid.
Mendibemmi edasisest saatusest ei tea ma loomulikult mitte midagi :-)
98a hilissuvel/varasügisel sai kohalike piigadega Võru linnas trallitatud ning õine väljasõit viis üle Kreuzwaldi tänava lõpus oleva raudteeülesõidu, kus Kubija ja Kose tee ristis täpselt kirjeldusele vastav "kolmene" ohutussaarel aega parajaks tegi. Loomulikult tundsid nad huvi ka meie Lada (78a 21061) vastu, mis vaatamata juba siis väärikale vanusele igati kobe välja nägi.
Asjaolu, et ma sõbra juhiloa esitasin ei tekitanud ööpimeduses küsimusi. Teatud mõõdikud aga andsid ootuspäraselt ebasoovitatavad tulemused. Kohalikud piigad aga olid bemmipoistega sina peal ning saime sõitu jätkata mingil segase kokkuleppe tagajärjel. Oli vist nii, et pidime ühe piigadest puppi/kluppi tööle viima (sinna kus praegu on Kose Coop) ning siis tagasi pöörduma.
Selleks ajaks olid suuremad lollused rooli taga tehtud ning ka kerges jopes ringi liikumiseks oli oma (ohutu) metoodika välja töötatud - võtsin piduritulede kaitsme välja ja sõitsin ilma tuledeta jalakäiakiirusel teepervel.
Tegimegi sedasi Kubija järvele tiiru peale ning kui eespool mainitud ristmik taas vaatevälja ilmus, siis tundus juba, et oleme pääsenud kui tagantpoolt lähenesid suurel kiirusel mingi sõiduki tuled mis lõpuks meie kõrval seisma jäi - loomulikult teema peategelaseks olev "kolmene".
Kuna me lihtsalt parkisime teepervel, siis polnud põhjust meiega pikemat vestlust pidada ning "kolmene" siirdus tagasi positsioonile, kust me ta esmalt olime leidnud.
Me ei lasknud sellest pisiasjast endid häirida, sest hädaolukorra tarvis olid autos piisavad varud.
Ühel hetkel aga kaapis "kolmene" linna poole minema. Umbusklikena ei hakanud me autot käivitama, vaid veeratasime selle tasa ja targu üle raudtee tagasi linnatänavatele ja jätkasime oma "ohutut" sõitu kuniks jõudsime õnnelikult tagasi peatumispaika, et kohalike piigadega laua- ja murumängud ikka mängitud saaksid.
Mendibemmi edasisest saatusest ei tea ma loomulikult mitte midagi :-)
Connecting technologies
