02-08-2025, 08:37 AM
(02-08-2025, 02:38 AM)USSR V4 Kirjutas: Tavalise kerghaagise põhjast vajub rokla läbi, kui kaalu rohkem on, talade vahe on liiga suur.
Küsijal on piduritega isend, millel vähe tummisem põhi, mitte tavaline äkknäkk. Aga poolest tonnist enam rokleerimisel läbi kipub sellegipoolest vajuma, kui täiendavalt vineeri vms. alla ei pane.
Piduritega erimitel peaks kõigil olema 4 vedru. Tühjalt ikka hüppavad veidi, koormaga rahunevad maha. Väike ratas teeb asja hullemaks - leiab rohkem auke

Varuratta pead hankima - sobivas mõõdus asendust enamustes rehvipunktides ei ole.
Eks pead ise kaaluma, ons rohkem platevedu või portevajadust. Platehaagisele portede tegemine on lihtne (kuigi mitte odav) ja tugevad ported tõstavad haagise eluskaalu (=lubatud kandevõime väheneb). Lisaks on teoorias võimalik intellektuaalselt huvitav vestlus kindlustusseltsi advokaatidega peale liiklusõnnetust, mille oluliseks komponendiks oli haagiselt läbi/koos portedega lahkunud koorem.