06-08-2025, 15:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2025, 15:58 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(06-08-2025, 14:27 PM)krossipart Kirjutas:(06-08-2025, 14:07 PM)tõnn Kirjutas: Tõenäoliselt pole viga mitte seadmes vaid meie idanaabri võimekuses GPS signaali segada.
Vähe usutav. Ilmselt müüdi vale toode, ega uuritud ostja "kasutustingimusi". Juhul, kui on tehniline rike, mida nii pikalt tootja esindsus käsitleb on eraldi teema.. Ilmselgelt me räägime siiski lahendusest kliendile. HQ müüjaid on palju ja olen täheldanud, et süvenemine kliendi oludesse ja müügi eeltöö on vahel puudulik. HQ poolt ja tehniline tugi on kõikidele edasimüüjatele võrdselt kättesaadav. Lisaks.. Kui selline jant on pikalt kestnud müüa poolt siis oma praktikas olen pakkunud toimiva asendusniiduki (ma ei pea silmas käsiniidukit) probleemi lahenemiseni.. Ja vahel ongi nii, et "rumal" kaabliga robotniiduk toimetab rõõmsalt.. Ühesõnaga hooldusosakond parandab müügimehe vead..
Olen soovitanud klientidel maaletooja poole pöörduda probleemidega, mida edasimüüja lahendada ei suuda-soovi. info@husqvarna.ee
Kirjelda lahti oma HQ probleem, lisa HID (https://www.husqvarna.com/uk/support/hus...-ka-01030/). 99% pakun, et husqvarna.ee vastab ja tegeleb olukorraga
