24-08-2025, 21:00 PM
(24-08-2025, 11:01 AM)kert125 Kirjutas:(24-08-2025, 08:11 AM)huvi5 Kirjutas: Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.
Kaitse on jh c16. Pigem läheks ka ikkagi väiksema mootori peale. Kas oleks võimalik äkki pilti üles laadida kuidas ise lahendasid? Ja mis läbimõõduga rihmaratas jäi?
See pöördumine on vist minu poole?
Minul asub mootor väljaspool korpust (163), et oli lihtsam toimetada. Vinklitega sai mootor rihmaratta jooksupärast ettepoole toodud ja Põllumehest sai 5-ne rihmaseib (läbimõõt 140mm), B rihmad peale. Eelmise rihmaratta läbimõõt oli 210mm ja pingi poolne ratas oli vist 300mm. Plaanis oli see ka väiksemaks teha, aga pole veel jõudnud ja ei teagi kas enam ongi oluline, sest praegust ei ole millegi üle kurta. Mõte oli selles, et sagedusmuunduriga natuke kergitasin pöördeid üles, aga kaotasin pidurdusega aega, aga pole hullu. Tagasikäik sai ka muuduriga põõrded maha lastud, sest sellel pingil oli tagasikäik poole kiirem.
Tuli meelde, et sujuvkäivitiga mul see 11kw mootor toimetas, aga käivitamine oli ikka piiri peal ja probleem oli selles räiges rihmülekandes, võll mille otsas istus pisike õlipump ja muidugi vilets elektrivõrk, mis majapidamisse tuleb. Võtad rihmad maha pole mingit probleemi.
See ei olnud nädala projekt...