29-08-2025, 13:40 PM
(29-08-2025, 08:57 AM)muska71 Kirjutas: Selle tsikli tule taastamine.Klaasid küljest ja pritsist läbi,värv selga ja pärast needid ülemise klaasi tagasi alu neediga?Või on rohkem jandamist sellega?Küsin kuna endal ootab see protsess alles ees.
Kolmnurkklaasi saab tagasi kahe neediga, kuid ümmarguse klaasi eemaldamine on ühekordne. Selle normaalselt tagasi saamine võib osutuda võimatuks. Enamus praktikas ümmargust klaasi ei eemalda, vaid kaetakse lihtsalt võru kinni.
Mind huvitab aga selle registreerimismärgi lugu. Kuidas ta on seotud selle konkreetse sõidukiga? Mis piirkonnas on see number välja antud? Ma ei tea, et Eestis oleks selliseid välja antud ja ka sümbolite asetsus ning kuju on kuidagi võõrad. Kas invakäru on seotud ka selle piirkonnaga, kus neid numbreid välja antud? Ma ei ole päris hästi saanud aru, mis aastal on see sõiduk valmistatud, kuid tundub 60ndate teine pool. Alates 1959. aastast väljastati juba musta taustaga numbreid. Ajastusse sobiva musta taustaga Eesti NSV-s välja antud numbrimärgi leidmine on kindlasti lihtsam. Saan isegi sellele kaasa aidata.
Küsimus oli ajendatud sellest, et kui sõiduki enda taastamisel on eesmärk maksimaalne originaalsus, siis võiks ka ajastukohane registreerimismärk olla samas kategoorias.
Meie piirkonnas olid mototehnikal sellised kollased registreerimismärgid kuni 1959. aastani.
Ja alates 1959. aastast väljastati mototehnikale selliseid registreerimismärke