05-09-2004, 22:52 PM
Piltidel olev masin on lausa tundmatuseni (mootor, armatuur, \"tulesein\" jne) ümber ehitatud, samas on tal väliskujul säilinud üsna palju vanast Almast ja isegi ilusat kroomi.
Kuna ka kere on paljus ümber keevitatud, ei soovita ma seda originaaliks tagasi taastama hakata - see oleks VÄGA suur töö. On paremaid (st keevitust mitte näinud) doonoreid selle jaoks.
Mina teeksin temast kõiki algseid osi, kuid samas ka praegust tehnikat alles jättes stiilse pilkupüüdva liikuri miski vanema tüübi auto armatuuri kasutades jm osi. Väliskujul kaotaksin koledad kandilised suunatuled - ette kõlbaksid nt väikesed 51 \"tilgad\", taha aga nt kaks punast ovaaltuld - numbri kohale algsele lähedase välimusega \"toki otsa\", paremale miski sarnase, kuhu saaks nii suuna- kui ka piduritule sisse aretada.
Ja - kuna algne armatuur on niikuinii juba täielikult rikutud, siis võks selle valmistada hoopis puidust ja pilkupüüdva - nt \"kellad\" puidu sees... Seda vähemalt keskosas.
Kuna ka kere on paljus ümber keevitatud, ei soovita ma seda originaaliks tagasi taastama hakata - see oleks VÄGA suur töö. On paremaid (st keevitust mitte näinud) doonoreid selle jaoks.
Mina teeksin temast kõiki algseid osi, kuid samas ka praegust tehnikat alles jättes stiilse pilkupüüdva liikuri miski vanema tüübi auto armatuuri kasutades jm osi. Väliskujul kaotaksin koledad kandilised suunatuled - ette kõlbaksid nt väikesed 51 \"tilgad\", taha aga nt kaks punast ovaaltuld - numbri kohale algsele lähedase välimusega \"toki otsa\", paremale miski sarnase, kuhu saaks nii suuna- kui ka piduritule sisse aretada.
Ja - kuna algne armatuur on niikuinii juba täielikult rikutud, siis võks selle valmistada hoopis puidust ja pilkupüüdva - nt \"kellad\" puidu sees... Seda vähemalt keskosas.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
