05-09-2004, 23:20 PM
Kiro Kirjutas:tegemist siis selle vedrusadulaga variandiga!Aparaat komplektne aga vajab kere ja mootori restaureerimist!
Vedrusadulaga oli mitmeid Minski varasemaid variante. Varaseimad olid kolmekäigulise rööpkülik-esihargiga Moskva M-1-A (resp DKW RT-125) pea üksühesed koopiad, hilisemad eemaldusid \"vanast Moskvast\" järk-järgult - teleskoop-esihark, teistsugune paak, tagavedrustus jne.
Kui vaatad nimetet detaile, siis saab ehk aimu isendi valmistamisaastast. Ka paar fotot ei teeks muidugi halba. Minu kätte on aastat 10-15 tagasi sattunud muide mitmeid Minsk M-1-A (1954-55) jäänuseid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel