06-09-2025, 14:32 PM
Vahepeatükk, ja miks mitte ka tulevasele lugejale, kel sama sadistlik idee A112 Abarthi 70hp sisselase orginaal 903cc alumise otsaga mootoriga toimima saada. Ehk siis, mõni aeg tagasi siiski sai ette võetud see pikk proovisõitude ja düüside katsetamise tee.
![[Pilt: IMG-9-C971-E28-4-D7-F-4183-A6-FC-1974-EEF6-DFF3.jpg]](https://i.ibb.co/PBXKQmM/IMG-9-C971-E28-4-D7-F-4183-A6-FC-1974-EEF6-DFF3.jpg)
Mälu järgi peadüüsid 117 primaaril ja 125 sekundaarlõõril. Emulsioonitorud F-22, idle (?) düüsid pealõõril 50 ja sekundaaril 55. Õhudüüsid primaaril 175 ja sekundaaril 185. See oli siis setup, millega ei tõmba mingis vahemikus hinge kinni ja mootor tõmbab jõuliselt. Uued düüsid tulid Inglismaalt, polnudki teab mis lihtne neid osta kuskilt.. Silmas tuleb pidada muidugi, et minul on Abarth väljalaskekolletor, kõvasti porditud ja freesitud plokikaas, seega ilma nendeta ei pruugi sama seade toimida.
Minema sai visatud see liigselt liigendatud ja kulunud orginaal gaasihoovastik ning asemele tehtud otse pedaaliga ühendus klapikambrikaanel olevale gaasivõllile. 7mm terastraat. Ei leidnud garaazist sobivat muud, kui vana vintpüssi puhastusvarras, mis juhuslikult täpselt 7mm on, ning sai siis see painutatud ja lõigatud sobivasse kujusse. Tulemus hea ja vahetu gaasitunnetus, ilma lõtkuta.
![[Pilt: IMG-3542-1.jpg]](https://i.ibb.co/vx06ZMxJ/IMG-3542-1.jpg)
Mingi tankimispaus. Kuna paak on kunagi auto elukaare ajal tungrauaga mõlki tõstetud, siis paaki mahub ca 3/4 ette nähtud kogusest.
![[Pilt: IMG-3725.jpg]](https://i.ibb.co/9BJSGTf/IMG-3725.jpg)
![[Pilt: IMG-4365.jpg]](https://i.ibb.co/yF86Rf0t/IMG-4365.jpg)
Sai varudest välja tõmmatud 2 komplekti ajastukohaseid kojamehi.
Läbitud kilomeetreid see hooaeg ca 1000km. Mingeid olulisi vigu pole esile tulnud, tuleval hooajal ilmselt teeb uue väljalaskesüsteemi, kuna praegune on pigem halb lahendus. Tõenäoliselt süsinikterasest, kuna kõla on parem kui roostevabal.
![[Pilt: IMG-9-C971-E28-4-D7-F-4183-A6-FC-1974-EEF6-DFF3.jpg]](https://i.ibb.co/PBXKQmM/IMG-9-C971-E28-4-D7-F-4183-A6-FC-1974-EEF6-DFF3.jpg)
Mälu järgi peadüüsid 117 primaaril ja 125 sekundaarlõõril. Emulsioonitorud F-22, idle (?) düüsid pealõõril 50 ja sekundaaril 55. Õhudüüsid primaaril 175 ja sekundaaril 185. See oli siis setup, millega ei tõmba mingis vahemikus hinge kinni ja mootor tõmbab jõuliselt. Uued düüsid tulid Inglismaalt, polnudki teab mis lihtne neid osta kuskilt.. Silmas tuleb pidada muidugi, et minul on Abarth väljalaskekolletor, kõvasti porditud ja freesitud plokikaas, seega ilma nendeta ei pruugi sama seade toimida.
Minema sai visatud see liigselt liigendatud ja kulunud orginaal gaasihoovastik ning asemele tehtud otse pedaaliga ühendus klapikambrikaanel olevale gaasivõllile. 7mm terastraat. Ei leidnud garaazist sobivat muud, kui vana vintpüssi puhastusvarras, mis juhuslikult täpselt 7mm on, ning sai siis see painutatud ja lõigatud sobivasse kujusse. Tulemus hea ja vahetu gaasitunnetus, ilma lõtkuta.
![[Pilt: IMG-3542-1.jpg]](https://i.ibb.co/vx06ZMxJ/IMG-3542-1.jpg)
Mingi tankimispaus. Kuna paak on kunagi auto elukaare ajal tungrauaga mõlki tõstetud, siis paaki mahub ca 3/4 ette nähtud kogusest.
![[Pilt: IMG-3725.jpg]](https://i.ibb.co/9BJSGTf/IMG-3725.jpg)
![[Pilt: IMG-4365.jpg]](https://i.ibb.co/yF86Rf0t/IMG-4365.jpg)
Sai varudest välja tõmmatud 2 komplekti ajastukohaseid kojamehi.
Läbitud kilomeetreid see hooaeg ca 1000km. Mingeid olulisi vigu pole esile tulnud, tuleval hooajal ilmselt teeb uue väljalaskesüsteemi, kuna praegune on pigem halb lahendus. Tõenäoliselt süsinikterasest, kuna kõla on parem kui roostevabal.