Eile, 15:35 PM
(Eile, 14:16 PM)honkomees Kirjutas:(Eile, 13:55 PM)Marko Kirjutas: Miks te neid kütuseid nii hullult pelgate? See pole ju auto küljes pump, mis mootorisse võib ebasobivat lahustunud materjali viia.
Elust enesest - selle mõistmiseni, et kauss on polüstüroolist, jõudsin alles siis kui jupid pestud olid ja kauss jäi ligedaks, ei kuivanud korralikult. Plast oli hakanud lahustuma. Jupid said ilusti puhtaks ja kuivaks. Pole tõenäoline, et polüstürooli kasutatakse mõnes pumbas, ikka polüpropüleen, mis ei benas ega diiselkütuses ei lahustu. Kui pärast kasutamist tühjaks nõrutada, siis pole mitte mingit ohtu.
Kes ei usu, see võtab liivapritsi, mis on metallist ja imeb sellega aegajalt mõne paagi kuivaks, juhend eespool olemas. Kasutanud aastakümneid, null probleemi ja imab alati garanteeritult.
Tolmuimejat EI TOHI kasutada, isegi mitte vaheanumaga, harjadega mootoris süttivad bensiiniaurud pea 100% tõenäosusega.
just, pole vist nõuka-aja mees! Mul aastaid kasutsuel trellipump, milel ka kõik keelatud ja ümber pumbanud vist tuhandeid liitreid bensiini ja diislit, kerosiini ka tsipa. Enne miskipärast ei lasknud kribada ...
Ma ei ole nõuka aja mees muuseas..

https://www.alentec.com/en/waste-oil-equ...5-l-39560/.
Miks mul peaks olema trell veel lisaks, kui soovin kütust pumbata. Ja mis võiks olla selle trellpumba tootlikus! Kuna ostan eraisikuna legaalselt teatud soodukaga ühest kütusefirmast kütust, mille hinna määrab ostu maht (liitrid) siis tangin kenasti kodus oma auto 80L paaki.. Kasutan midagi sellist ja 25L min diisel (ca 5 min tegelen tühja paagi täitmisega-koos voolikute kokku kerimisega)

https://automaailm.ee/kutusepump-12v-s171-1224m
Marko soovitusest.. Tsiteerin " Plast oli hakanud lahustuma". Vat sellest ma kahjuks ei saanud pihta

PS! Mu link-id on informatiivsed ja võrdluseks.
