06-10-2025, 14:25 PM
2005. aastal sai auto üle rohkem kui 50 aasta taas sõita originaalses mõõdus rehvide ja oma velgedega. 16-tollised maastikurehvid olid NL ajal küll kasutusel, kuid Moskvitsi veljega samas mõõdus velg oli nende jaoks kitsas. Nii sõidetigi nende autodega enamasti Moskvits 400/401 rehvidega. Velg on äravahetamiseni sarnane, lisaks markeeringutele tunneb VW militaarmasina velje ära selle järgi, et sisekummi nipliaugu vastasküljel on puuritud veljesse väike auk, mis on vajalik selleks, et nina peal oleva tagavaratta velje sisse vesi ei koguneks. Kinnistel autodel pole seda vaja.
2005. aastal hakkasid toimuma ka Vanasõidukite Lustisõidud, kus auto on osalenud sagedasti.
2005. aasta juulikuus avati Autosõit OÜ õppesõiduväljak ja libedasõidurada Männikul, kus sai proovitud ka selle auto juhitavust. Üsna kohutav oli. Nüüd toimuvad kõik lustisõidu kogunemised samas kohas.
Kuigi peremees vanade autode võimeid proovile panna ei armastanud, siis on ikkagi tegemist maastikuvõimeka autoga ning vahel on lahkutud ka teedelt ka maastikule.
Automaatne tagasilla lukustus toimib.
2005. aastal hakkasid toimuma ka Vanasõidukite Lustisõidud, kus auto on osalenud sagedasti.
2005. aasta juulikuus avati Autosõit OÜ õppesõiduväljak ja libedasõidurada Männikul, kus sai proovitud ka selle auto juhitavust. Üsna kohutav oli. Nüüd toimuvad kõik lustisõidu kogunemised samas kohas.
Kuigi peremees vanade autode võimeid proovile panna ei armastanud, siis on ikkagi tegemist maastikuvõimeka autoga ning vahel on lahkutud ka teedelt ka maastikule.
Automaatne tagasilla lukustus toimib.