Kovrovets K-175 (v2)
#2

Siia pole ammu kribanud aga K175 on liikumise võimeline aga mitte sõidukorras.
Ehk siis detailsem kajastus on motokuuri teemas: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=25511

See rohelise raamil olev K175 on nüüd varuks e. teiseks rattaks ja saadud beezhi komplekt kõrvale. Mõlemate aastaarv on 1958, kuid beez on aasta alguse poolne, ning rohekas hilisem. Raaminr on mõnusalt erinevad ning istmeall olev releekarbi alus teise kujuga. Beezhil on kandiline ja rohekal hulknurk... nagu iz56 bakeliidist releealuse kujuga.
Eks kunagi komplekteerib ka selle roheka.

Beezhi ratta osad on saadud motokrossi Raudmehelt.
[Pilt: file.php?id=7434&mode=view]

Kroomist osad juurdehangitud, originaalid on küll olemas aga kroom oli mahavõetud ja asjad seisma jäänud. Rattad, iste, esituli ja summutid samuti juurde hangitud.  Vaja veel tagumine sadulakäepide ja amordid paremad saada/kroomida.

Sõidust liikuvad pildid:
 

Sõit: 


Nüüd valmib poisi käeläbi loovtöö raames mootor.
Läheb küll vaevaliselt aga vähemalt liigub. 
Kõik detailid soodapirtsiga puhtaks tehtud, väntvõll käinud kontrollis (öeldi, et pole vaja veel kepsu vahetada), silku puurimises ülejärgmisesse (2.remonti)
Loomulikult kõik laagrid vahetusse (geneka alla läks rulllaager, et karterit lihtsam avada/sulgeda)
Vaja veel silku peale panna, sidurikoda kokku ning värv peale.
Seejärel aistevahele.

Mida ma veel mootori juures otsin on silinder väiksese silindripeaga... st silku pea on sama läbimõõduga, mis silindergi. 
Lisaks otsiks ka vanemat versiooni istet - pikk iste, millel pole svammi sees vaid on vedrud.
Ahjaa see plekist kattega kandilise põhjaga pingerelee. 

Ratastel vaja rummud vahetada, sest laagrid liiga lõdvalt pesas. Rehvid on samast ajastust, kuigi aastaarvudeks 1958 ja 1959. Teine paar rattaid vaja komplekteerida tänapäevaste rehvidega.
Hetkel veel värvimise aega ei tea/planeeri. 

Juhtmestik ajastukohane ehk teiselt rattalt, kuid komplektne ning õigete materjalide ning värvidega.
Hetkel on probleem laadimise süsteemi tööle saamisega - kuid punnitan edasi (kogu genekas vahetatud, kompunnitud nii harjasid, ankruid, genekakorpusi jne, tavaline relee digitaalse vastu vahetatud - proovitud mitut tüüpi releesid ka.. aga eks tuleb tehniliselt hakata lähenema, mitte katsetustega)

Samas oleks mul ülimalt hea meel, kui saaks kaks teemat kokku panna: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=67252
Mingi afekti seisundis olen kaks teemat suutnud vorpida  Sad

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kovrovets K-175 (v2) - Autor: CHRhmm - 28-02-2023, 15:56 PM
RE: Kovrovets K-175 (v2) - Autor: CHRhmm - 12-10-2025, 10:25 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne