12-10-2025, 18:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2025, 18:26 PM ja muutjaks oli Juri.)
Sai vaikselt auto kallal edasi toimetatud. Pea iga asi on nõudnud meeletult palju aega, sättimist ja sobitamist. Vahepeal sai paika pandud tagastange, summuti, aknad, käiguvahetus ja suurem osa juhtmestikust. Aga tänase postituse soovin pühenduda valgustusele, ehk kuidas oli lahendatud salongivalgustus. Tagasalongis oli kokku kolm plafooni, mida sai sisse lülitada kolme lüliti abil. Mõlemad lugemislambid vasakpoolse reisija lülitist ja keskmine plafoon parempoolse reisija lülitist ja vaheseina lülitist. Esisalongis käisid kõik lülitamised eraldi lülitist, mis paiknes spidomeetri paneelil. Sellel lülitil olevat olnud viis erinevat asendit, millega sai kas eraldi, korraga või paarikaupa sisse/välja lülitada esisalongi plafooni, spidomeetri, raadio ja kella valgustust. See süsteem olevat osutunud juhtide jaoks liiga keeruliseks. Lisaks eelpool mainitule paigaldati uksepostidesse lülitid, mis pidid teada andma, kui uksed olid lahti ununenud või polnud täielikult sulgunud. Tagaustele vastas keskmise salongiplafooni teine pirn, aga esiuste jaoks paigaldati esipaneeli alla väikesed valgustid. Originaalis olid viimased mainitud kõikidel autodel peal, olenemata modifikatsioonist, aga ajaga on ikkagi need suuremal osal kaotsi läinud. Viimastel piltidel näha, millised nad olid.