12-10-2025, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2025, 22:54 PM ja muutjaks oli meli666.)
Vanadel B3 ja B4 passatitel vähemalt kippus tihti ka kiiruse lüliti klemmid ära kõrbema. Seega, enne uue takisti plokki ostu tasub kontrollida, kus viga.
Asenduseks läks vene akulaadija astmega lüliti.
Eks need pwm baasil sujuvalt reguleeritavad karbid ole vast jah nüüdsel ajal parim lahendus. Üles ehitada võib nii, et mootori peale saab lülitist lasta täisvoolu ka. Igaks juhuks, kui hiina elektroonika keset linna hääbub talvel.
Neid regulaatoreid on saada ka selliseid. Karbi peidab kuskile sobivasse kohta ja ainult "raadionupu" jaoks vaja auk teha.
Asenduseks läks vene akulaadija astmega lüliti.
Eks need pwm baasil sujuvalt reguleeritavad karbid ole vast jah nüüdsel ajal parim lahendus. Üles ehitada võib nii, et mootori peale saab lülitist lasta täisvoolu ka. Igaks juhuks, kui hiina elektroonika keset linna hääbub talvel.
Neid regulaatoreid on saada ka selliseid. Karbi peidab kuskile sobivasse kohta ja ainult "raadionupu" jaoks vaja auk teha.