13-10-2025, 11:55 AM
(12-10-2025, 22:14 PM)speedsta Kirjutas: Pilt selge ja vastus käes, iseasi kas ma selle sõiduki puhul saan sellise muudatuse üldse teha. Täpsustav küsimus: kas dimmeri klemmide alla tuleks tuua otsad lülitist ja lüliti enda üldse lahti ühendada?
Mina ei tea, mis lüliti ja taktistiteplokk sinu masinal täpselt on ja seetõttu saaksin soovitada ainult üht ühenduse viisi:
Jätad lüliti ja taksistiteploki täielikult välja ja kasutad dimmerit ainsa reguleerimisvahendina. Leiad + - juhtmed, vead need dimmeri sisendisse. Dimmeri väljundi vead otse mootorile. Olemasoleva lüliti ja takistiteploki jätad nagu on, kuid nendest mootorisse mineva toitejuhtme võtad lahti, et ei tuleks mootorile särtsu korraga kahest kohast.
On veel variant panna dimmer otse mootorijuhtmele vahele, säilitades (seni veel maha põlemata) astmetega reguleerimise ja lisad sujuvalt reguleerimise võimaluse kogu ulatuses. See peaks töötama, kuid kui PWM on kapriisne sisendpinge osas, siis ei pruugi. Lisaks ei saa sa lahti ühestki vanast komponendist ehk kui lüliti või takistiteplokk n******b, siis see PWM ei paranda midagi.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.