19-10-2025, 17:14 PM
(29-07-2025, 17:29 PM)muska71 Kirjutas: Täna tekkis väike vaba auk ja sai põnevusega raideri kallale mindud,põhi aeg kulus relee otsimisele,sest hui snaez millise katte all see end peidab...Relee mis leidsin on väga sarnane vintside solenoidile,2 jämedat äkki m8 ja 11 võtmega keeratavat polti ja kaks juhtmekinga pruun ja valge lähevad sisse.Pruun süütelukust,aga kust valge tuleb jäi mõistatuseks,testriga proovides mass ei olnud.Starterisse jõuab ketramise ajal 7-8 V sisse ja starter lippab vääga rõõmsalt sprinti...Süütevõtit keerates käib kõigepealt klõps kuskil ja suts veel viskab starteri taha,aga kus see klõps tuleb ei tea paraku...Panin naise peale istuma ja süüde sisse ja pidur alla nagu peab ja relee suurtele klemmidele sild peale ja hetkega plaks mootor käib nagu ennemuiste...Kiskusin ka kõik relee klemmidd lahti ja uuesti kokku ja vaatame jooksvalt kuidas käitubSai vahepeal sügis hooldus tehtud ja laagrid värgid kõik elus...Ja starter enam jutule ei võtnud,ainult releele sild peale...Kakkusin relee maha ja tükkideks ja alumine kontaktipool oli oksüdrreunud-põlenud...kraapisin puhtaks kontaktid ja käib jälle.Kõige suurem töö on mähise juhtmete jootmine klemmidele...Relee korpus plastmass ja korpus oli koos 3mm neetidega,neetima ei viitsinud hakata ja keermestasin korpuse ära ja läks 4mm kruvidega kokku tagasi ja vast 4-5 aastat taas hooletu.Ja ülemine klemm oli nigu uus ja alumine täitsa must.Ja vooluring jooksebki + läheb läbi süüteluku ja - läheb läbi turvalülitite ja kange tahhtmine on piduri lüliti nahui saata... Vaja üksinda viga otsida siis istme vajutad käega alla,aga pidurini ei ulatu kuidagi...
