23-10-2025, 20:40 PM
Oktoobriga lõppeb kindlustus ning näib, et pikendada seda pole mõtet ka, seega läheb Fiat ka talvekuuri selleks korraks. Oli meeleolukas hooaeg, mille võib kokku võtta ka kui pidevat putitamist ja katsetamist. Siiski, viimastel nädalatel enne seisma jätmist oli tunne hea.
![[Pilt: IMG-4524.jpg]](https://i.ibb.co/TM1GjKfm/IMG-4524.jpg)
Mingi teeäärne karburaatori segu seadistamine. Düüside ja segu seadistamise peatusi oli kümneid, lootuses leida ikka see parim tunnetus.
![[Pilt: IMG-4703.jpg]](https://i.ibb.co/FqdrsD61/IMG-4703.jpg)
Igapäevatoimetusi ajamas.
![[Pilt: IMG-4710.jpg]](https://i.ibb.co/Xr9dYnww/IMG-4710.jpg)
Üks viimastest sõitudest.
Mingeid liiga ambitsioonikaid ja kulukaid eesmärke enne tulevast hooaega ei sea, kuna muud projektid nõuavad oma, aga mõned märkmed teen endale siia:
- Käiguhoovastik üle vaadata ning lõtke kontrollida. Teatavasti 127 hoovastik oli juba uuena halb, kulunud käigukastiga ja lõtkudega on eriti halb.
- Kui mahti on, teha uus väljalasketoru ja sukk pärast väljalaskekollektorit.
- Kui leiab Itaaliast vms kohast talve jooksul, siis kojamehehoovastik new old stock. Tänavune vihmane suvi tõi selle probleemi uuesti esile.
- Uksetihendid pole päris õiged, survepesuriga pestes mõned lekked. Asendada orginaal profiiliga.
- Salongiventika kasti ja kere ühenduskoht tihendada paremini. Tehasest oli õhuke poroloon. Lisaks ka õhusuunajad armartuuri all ventilatsiooniavade ümber. Tehasest olid mingid plastik suunajad ja vildist tihendus, mida vist enam ei ole omal kohal ja õhk väljub selle võrra avadest vähem. Need asjad suvel sõitmist ei seganud, aga niiskel sügishommikul saaks nende parandustega tuuleklaasi kiiremini kondensist puhtaks.
![[Pilt: IMG-4524.jpg]](https://i.ibb.co/TM1GjKfm/IMG-4524.jpg)
Mingi teeäärne karburaatori segu seadistamine. Düüside ja segu seadistamise peatusi oli kümneid, lootuses leida ikka see parim tunnetus.
![[Pilt: IMG-4703.jpg]](https://i.ibb.co/FqdrsD61/IMG-4703.jpg)
Igapäevatoimetusi ajamas.
![[Pilt: IMG-4710.jpg]](https://i.ibb.co/Xr9dYnww/IMG-4710.jpg)
Üks viimastest sõitudest.
Mingeid liiga ambitsioonikaid ja kulukaid eesmärke enne tulevast hooaega ei sea, kuna muud projektid nõuavad oma, aga mõned märkmed teen endale siia:
- Käiguhoovastik üle vaadata ning lõtke kontrollida. Teatavasti 127 hoovastik oli juba uuena halb, kulunud käigukastiga ja lõtkudega on eriti halb.
- Kui mahti on, teha uus väljalasketoru ja sukk pärast väljalaskekollektorit.
- Kui leiab Itaaliast vms kohast talve jooksul, siis kojamehehoovastik new old stock. Tänavune vihmane suvi tõi selle probleemi uuesti esile.
- Uksetihendid pole päris õiged, survepesuriga pestes mõned lekked. Asendada orginaal profiiliga.
- Salongiventika kasti ja kere ühenduskoht tihendada paremini. Tehasest oli õhuke poroloon. Lisaks ka õhusuunajad armartuuri all ventilatsiooniavade ümber. Tehasest olid mingid plastik suunajad ja vildist tihendus, mida vist enam ei ole omal kohal ja õhk väljub selle võrra avadest vähem. Need asjad suvel sõitmist ei seganud, aga niiskel sügishommikul saaks nende parandustega tuuleklaasi kiiremini kondensist puhtaks.
