28-10-2025, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2025, 10:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-10-2025, 21:45 PM)Taaviw126 Kirjutas: ...
Vb teab keegi öelda miks sellel mootoril 421 kood on? Samas ei tundu umz-421.
...
Väidetavalt on erinevused plokis sisemised. Plokikaanes on rohkem erinevust. Pakuks, et algne mootor lasti lõhki külmuda ja siis sebiti vahetusplokk, mis sai uuemalt. Kui see konkreetne buss just pole toodetud peale 1993, kui mootori UMZ-421 tootmine väidetavalt algas.
Mootori vahetus on siis rõõmus ettevõtmine...
Krooksule oli plaan paigaldada W124 hüdrovõimendiga roolikarp. Aga kuivõrd originaalmootor keeldub lõplikult suremast, siis senimaani väänan hambaid krigistades barankat edasi.
Elektriline võimendus on parem lahendus, sest ei vaja hüdropumpa. Viidatud T-25l on see peal ja veel mõni on aretamisel.
Soojaksminemist mõjutab suuresti kasutamise aeg. Tunde töötav mootor kütab ilmselgelt kuudi soojaks isegi selle alamõõdulise soojendusradika ja mannetu ventilaatoriga.
