Kas kellelgi on kogemust, et jahutussüsteemi CO2 tester ei viita värvimuudatusega CO2 lekkele süsteemi, kuigi muud sümptomid on olemas?
Muud sümptomid: normtasemel jahutusvedeliku paagist väljalükkamine ja väikese ringi kuivalejäämine (ning salongisoojenduse kadumine); õhutamisega saab korraks salongi siseneva radikatoru soojaks ja see püsib tühikäigul soe; salongisooja aga ei saa ning pöördeid tõstes on ka sisenev toru peagi külm. Igaks-juhuks õhutasin 2 korda lakmustesti tehes - et ei oleks väikesel ringil paralüseerivat "õhu"korki ees. Mis muidugi ei garanteeri, et CO2 paisupaaki jõuaks.
Küsimuse taust - mu tegelik eesmärk pole ju mitte lakmusvedeliku värvi määratleda vaid nn talvepeetri salong taas soojaks saada
- ma ei kiirusta mootorit lammutama, kuna tegu on VAG grupi V6 tdi-ga (3.0tdi A6 C6 kerel), millel plokikaanetihendi vahetamine on päris tõsine ettevõtmine
- salongisoojendus ei tööta ja selle häda nn eelmänguna lükkas pikematel/kuumematel sõitudel paisupaagist jahutusvedelikku välja ja sain siis ca 0,5l lisada. Jahutussüsteemiga hiljutisi tegevusi olnud ei ole, paisupaagis mullitamist või võõraid lõhnu ma ei tuvasta
- suur ring avaneb ja soojeneb normaalselt
- soojendusradika pealejooks (V50 pumba juures) on kuum, väljaviik (õhutusnipliga) ja salongiõhk jäävad külmaks. V50 pump annab "Upper Limit Exceeded" viga - ilmselt jääb nn õhumullis kuivale
- õhutan ja saan paraja hunniku õhku kätte. Olen õhutanud ca 10 korda, ilma vaakumita. Lihtsalt süüde sees ja tühikäigul V50 pumba viga ei teki, õhutusniplis on vedelik. Tõstan pöörded 2k peale ning väike ring on õhku täis ja paisupaaki või kõrgendusse lükatakse vedelikku juurde - 200..300ml. V50 pump annab pööretel käiamise järel viga
- EGR jahuti jääb kuivale. Kui jahuti otseks panna, jääb ikka kõrgematel pööretel kuivale
- kui sooja mootoriga süsteemist korgi läbi rõhk maha lasta ja käiata minutike @2k rpm, on süsteemis taas rõhk. Vedelik on soe - ei peaks ju ka survet tekkima? Ning mitte nii kiirelt
	
	
Muud sümptomid: normtasemel jahutusvedeliku paagist väljalükkamine ja väikese ringi kuivalejäämine (ning salongisoojenduse kadumine); õhutamisega saab korraks salongi siseneva radikatoru soojaks ja see püsib tühikäigul soe; salongisooja aga ei saa ning pöördeid tõstes on ka sisenev toru peagi külm. Igaks-juhuks õhutasin 2 korda lakmustesti tehes - et ei oleks väikesel ringil paralüseerivat "õhu"korki ees. Mis muidugi ei garanteeri, et CO2 paisupaaki jõuaks.
Küsimuse taust - mu tegelik eesmärk pole ju mitte lakmusvedeliku värvi määratleda vaid nn talvepeetri salong taas soojaks saada

- ma ei kiirusta mootorit lammutama, kuna tegu on VAG grupi V6 tdi-ga (3.0tdi A6 C6 kerel), millel plokikaanetihendi vahetamine on päris tõsine ettevõtmine
- salongisoojendus ei tööta ja selle häda nn eelmänguna lükkas pikematel/kuumematel sõitudel paisupaagist jahutusvedelikku välja ja sain siis ca 0,5l lisada. Jahutussüsteemiga hiljutisi tegevusi olnud ei ole, paisupaagis mullitamist või võõraid lõhnu ma ei tuvasta
- suur ring avaneb ja soojeneb normaalselt
- soojendusradika pealejooks (V50 pumba juures) on kuum, väljaviik (õhutusnipliga) ja salongiõhk jäävad külmaks. V50 pump annab "Upper Limit Exceeded" viga - ilmselt jääb nn õhumullis kuivale
- õhutan ja saan paraja hunniku õhku kätte. Olen õhutanud ca 10 korda, ilma vaakumita. Lihtsalt süüde sees ja tühikäigul V50 pumba viga ei teki, õhutusniplis on vedelik. Tõstan pöörded 2k peale ning väike ring on õhku täis ja paisupaaki või kõrgendusse lükatakse vedelikku juurde - 200..300ml. V50 pump annab pööretel käiamise järel viga
- EGR jahuti jääb kuivale. Kui jahuti otseks panna, jääb ikka kõrgematel pööretel kuivale
- kui sooja mootoriga süsteemist korgi läbi rõhk maha lasta ja käiata minutike @2k rpm, on süsteemis taas rõhk. Vedelik on soe - ei peaks ju ka survet tekkima? Ning mitte nii kiirelt
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
