03-11-2025, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2025, 21:14 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(30-10-2025, 23:57 PM)13piisab Kirjutas: Nende mootorite õhutamise osas on kaks leeri: ühed, kes väidavad, et vaakumita ei saa ja võimalik, et teised kes pole piisavalt vastikut õhukorki veel kohanud ja ütlevad, et vaakum pole vajalik. Proovin homme ka kivikaitsepüstoli tekitatava vaakumiga õhutada.
mnjah - õhutamine ei aidanud. Väikesel ringil siiski mehaanilise pumba tekitatavat veeringlust ei ole: suunasin plokist EGRi tuleva toru väikese ringi asemel otse paisupaaki ja sealt ei tule töötava mootoriga midagi. Veepumpa inspekteerisin ja see on uueväärne originaal. Lõhnab ikka selle järele, et mehaaniline veepump on miskipärast kuival (nagu Markogi ülal arvas).
On kellelgi ehk VAG V6 diislite õhutamiskogemust? Antud isend on BMK mootoriga ehk 3.0 ja 165kW. Esimese aastakäigu C6 - aastast 2004. Plokil ega kaantel ju õhutuskohta ei ole? St ainukesed õhutuskohad on jahutusradika pealevoolul ning soojendusradika mahavoolul? Kaantest läheb voolik paisupaaki ja see peaks need õhuvabana hoidma? Aastake tagasi (ehk siis ca 3Mm) vahetasin muidu need torud ja kolmiku. Sooja mootoriga muutub see õhutustoru praegu lausa mikro-jahutussärgiks ja soojendab paisupaaki.
Mul on mõistus otsas: veepumba pealevool plus termostaadikorpusest eeldatavalt väikese ringi suunas minev kanal käivad ilusasti läbi. Veepump on viisakas. Kui mingit eripära või spetsiifilist viga ei ole, ei saa ju muu, kui õhukork anomaalia põhjus olla. Kas aga sellest siis tõesti ilma tõsisema vaakumita (st suurem, kui kivikaitsepüstoli imi-poole alarõhk) lahti ei saa?
Mul on praegu masin piisavalt laiali, et vajadusel veepump taas ära võtta vms ning ei kiirusta esiotsa kokku panema, et kusagile õhutama sõita: muu justkui olla ei saa, aga no kas siis tõesti on nii õnnetu süsteem, mida keskmises hobigaraažis õhutadagi ei saa?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
