05-11-2025, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2025, 08:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-11-2025, 10:36 AM)13piisab Kirjutas: ...
Soojendusradika kummalise ühendumise loogika põhjuseks on ilmselt HVAC klapid. Need blokeerivad ringluse ja see tervele väikesele ringile ei sobi.
Vanasti nimetati jahutusvedeliku läbivoolu soojendusradiaatorist reguleerivat kraani lihtsalt soojenduse kraaniks. Käesoleval juhul siis elektromagnetitega liigutatavate sulgeventiilide tõttu vast oleks asjakohane neid soojenduse ventiilideks kutsuda. Kuidagi imelik on neid soojendus-jahutussüsteemi klappideks nimetada olukorras, kus sarnase nimetusega asju ("HVAC valve") on pea kümme armatuuri all õhuvoogu juhtimas.
Kiidan sisuka kajastuse eest. Nüüdisaegse auto jahutussärgist õhu eemaldamine ON tülikas, kui nüansse ei tea. Nüüd on ühe mootori kohta juhendmaterjal olemas
