08-11-2025, 08:41 AM
(08-11-2025, 01:10 AM)Marko Kirjutas:(07-11-2025, 22:41 PM)Virko Kirjutas: Ma 24 a vahelduva eduga gaasvedrudega tegelenud.
Mäletamist mööda oled seesama inime, kes siin aastaid tagasi pööblile põrutas, et gaasvarras paigaldatakse alati vars allapoole. Jutt pole muidugi seotud praeguse tõmbavate varraste juhtumiga. Ometi on ka praegusel ajal näha nii päriselus kui ka videopildis valesti paigaldatud lükkavaid vardaid/gaasvedrusid. Justnimelt uutel tehaseautodel. Kas viitsiksid kommenteerida?
Endal oli juhus kus värvimisest tulnud mersubussi omanik kurtis, et luuk kolksub. Pilguheit varrastele tegi auto korda.
Käisin kohe vaatamas

Opel, vw, mersu, kõigil vars alla.
Ühel haagisel mul vars üles ja töötab (amordid väsinud ja vist selleks töötabki)
Aga teisel vars üles surus luuki lahti, vars alla töötab ilusti.
A tõmbav amort täitsa tellitav, näiteks ramil tagaluugi abiamort.
Ja just raske luugi jaoks neid vaja ongi, pikkus pole väga oluline ja jõud võiks olla 500-700 (oleneb pikkusest ja katsetustest)
Igatahes lihtne asi a aju jooksis otsinguga kokku.
