09-11-2025, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2025, 21:41 PM ja muutjaks oli hulgus.)
(09-11-2025, 12:58 PM)M.R. Kirjutas: Eks ta mingi 2M112 modifikatsioon ole...
Spindli koonus on tõenäoliselt B18 ehk Morse 2 lühike ehk nurgaga 1kraad 25min 50sek. Spindel ise väljub peale eendamise
võll-hammasratta eemaldamist.
Niinimetatud "ülemised spindlilaagrid" ei ole ülemised spindlilaagrid aga on rihmaseibi tugilaagrid. Ja ongi originaalis lahtised.
Tänan, Peale lähemat uurimist ja peale salajase keermestatud seibi eemaldamist lahkus nuutidega võll allapoole paljastades veel 2 lahtist ja krõbinal keerutatavat laagrit. Ülemise otsa laagrid olid riiulist võtta, alumistega peab poodi minema. Lahtised laagrid ja ülalt lahedalt sissepääsev tolm ... Ülemisse otsa mahuks simmer, aga ju pole vajalikuks peetud.
Seda võll-hammasratast ei suutnud pingist eraldada, suuremat haamrit ei söandanud pruukida ja ühtki stopperit, polti vms ei paistnud, vedru pool vaid spindli soonde istuv suunav polt ja kõrguse kerimise poolel peale koonuse eemaldamist sai mõistus otsa. Kuna mehhanism töötab, ei hakka seda lammutama.
Aga kuidas padrun sinna võlli otsa istuks, ilma keemiata..? proovisin koputada, aga sai käega lahti kangutada.
