06-09-2004, 19:55 PM
Puhh Kirjutas:Aidake veel võhikut.
Väidetavalt pidi põrandakangiga variant vähem töökindlam olema. Seetõttu vahetati meelsasti roolisamba küljes oleva vastu.
Julgen kahelda - mida vähem liigendeid üksteise otsas rivis, seda suurem töökindlus. Põrandakang on teatavasti otse kasti peal (st selle ots liigutab otse kulisse), samal ajal kui roolikang on keeruka hoovastikuga kastini viidud.
Vähemalt Pobidel, vanadel Volgadel ja hilisematel mossedel (408 jm selleaegsed) oli see küll nii, tean massiliselt isendeid, kus roolikang oli keerukuse/tõrkealdisuse tõttu kunagi põrgu saadetud ja pandud käimakastile uus külgkaas põrandakangiga.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
