20-11-2025, 14:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2025, 14:54 PM ja muutjaks oli Telc.)
(20-11-2025, 10:32 AM)alfredo Kirjutas: Ja mõtleks välja lahenduse, et piire täidaks oma otstarvet ja situatsiooni kordumisel terves osas küljest ei kukuks.
lihtsamalt öeldes varises rekka-auto viaduktilt koos piirdega Tallinna poole suunduvale teele.
Mnjah. Mõistmatuks jääb vaid see, miks me neid insenere raske raha eest koolitame kui foorumipostitustest saab lugeda, kuidas asjad tegelikult olema peavad.
Minu tagasihoidlik talupojaloogika ütleb, esiteks, et põrkepiire, mis hoiaks teel X kiirusega liikuva 14++ tonni, on samal ajal jäik sein ja tapja kergematele-pehmematele sõidukatele.
Teiseks ütleb seesama loogika, et suurema massi kiiresti liigutajatele kui suurema ohu allikale on kõrgemad nõudmised (eraldi kategooria load) ja vastav väljaõpe autokooli näol, et nad oma vankrit ohjes suudaks hoida.
Kui ei suuda, pole see teeinseneride-ehitajate tegematajätmine.
Ma ei julgeks küll väita, et see vannikomplekt sillalt alla "varises". Päris kindlasti ikka sõitis läbi piirde.
Kiirust ja/või libedust süüdistada julgeks siis kui keegi välistab juhi terviserikke (ok, vähetõenäoline, kuid mitte võimatu) või lõhkenud esirehvi.
