20-11-2025, 20:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2025, 21:10 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Tavaline teepiire ongi projekteeritud igatpidi deformeeruma ning autot enda "embuses" hoidma, et maksimaalselt liikumisenergiat neelata ning vältida olukorda, kus sellega kokku puutunud auto teele tagasi põrkab, mis tiheda liikluse korral põhjustaks tõenäoliselt ahelavarii. Anoh see kõik on mõõdistatud sõiduautode jaoks, profid peavad ise joonte vahel püsimisega hakkama saama ning tsikliga... oh jah.
Täiendus: autobahnidel on täpselt samasugune piire servades, välimine aed on küll lisaks, aga väheusutav, et seegi veokat peataks. Tundub rohkem teetöölistele vms mingil põhjusel jalgsi liikujatele mõeldud turvapiirdena.
Täiendus: autobahnidel on täpselt samasugune piire servades, välimine aed on küll lisaks, aga väheusutav, et seegi veokat peataks. Tundub rohkem teetöölistele vms mingil põhjusel jalgsi liikujatele mõeldud turvapiirdena.
