21-11-2025, 08:30 AM
(20-11-2025, 14:53 PM)Telc Kirjutas: ...
Teiseks ütleb seesama loogika, et suurema massi kiiresti liigutajatele kui suurema ohu allikale on kõrgemad nõudmised (eraldi kategooria load) ja vastav väljaõpe autokooli näol, et nad oma vankrit ohjes suudaks hoida.
Kui ei suuda, pole see teeinseneride-ehitajate tegematajätmine.
Ma ei julgeks küll väita, et see vannikomplekt sillalt alla "varises". Päris kindlasti ikka sõitis läbi piirde.
Kiirust ja/või libedust süüdistada julgeks siis kui keegi välistab juhi terviserikke (ok, vähetõenäoline, kuid mitte võimatu) või lõhkenud esirehvi.
Seda minagi: sa tuled oma tühja killuvanniga avatud sillale, mis eelduspäraselt ON jääs (kurat, meil on novembri lõpp ja mitte jaanipäev) ja ei ole valmis pareerima tuult, rehvi lõhkemist või hädapeatunud (sest muul põhjusel sillal peatuda ei tohi) sõidukit.
Ilmselgelt saab juhtimisõiguse liiga kergesti

Ma muidugi väga loodan, et TRAM esitab küsimusi ka selle sillapiirde kohta: nelja poldiga kinnitatud jalad iga paari meetri järel võiks siiski nii väikese nurga all pealetulnud koormata krusa ilma in corpore lahti murdumata sillal hoida.
Terviserikke kahtlus muidugi jääb, aga seda ühte jälge vaadates on põhjus pigem mahakukkunud telefoni püüdmises. Või ebaõnnestunud enesetapus.
