4 tundi tagasi
(Eile, 12:46 PM)Telc Kirjutas: Leidlikkuse eest topeltpunktid.M10 poldid läksid sisse. Kardan, et 4mm toru seina paksust oleks väheks jäänud. Teise mutriga pingutamisel oleks keerme verm või hiljem tuksi keeranud. Minu puhul kipub jõud tihtilugu peast ette jõudma. Rattad lähevad alla M4 väikeste kruvidega. Nende puhul küll muretsema ei pea.
Kuna kogu teema on hästi läbikaalutud informatsiooni ladu siis küsin infot juurde.
Kas otse 4mm toruseina lõigatud keermestatud ava oleks lahjaks jäänud?
Või neetmutter, mille saanuks ka veel keevitustäpiga ära julgestada?
Neetmutter oleks ehk täitsa teemaks olnud. Aga neid polnud kahjuks riiulist võtta.
(Eile, 13:22 PM)isandpauk Kirjutas: Kuna reguleeritava kõrgusega kokkuklapitavad rulltoed on suht mõistliku hinnaga saadaval, siis tekkis küsimus - mida paksust rauast toed siis tegema hakkavad, kui neid parasjagu lõikamisel toeks vaja ei ole? Teostus 5.Mulle poe toed ei meeldi. Kuigi teevad töö ära, on nad siiski kas "vedelad" (valmistatud minimaalse koguse materjaliga) või jääb tõesti kuskilt mõni detail vajaka. Teiseks ei viitsi sugugi mööda poode tiirutada ja sobivat otsida. Veel enam, et tihtipeale pole kohapeal seda, mis veeb lubab. Kolmandaks on eesmärk ikkagi metallitööd õppida ja võimaluste piires oma mõtlemisvõimet arendada. Mitte pelgalt õppimise pärast, vaid ka sellepärast, et tõesti meeldib. Ja mida rohkem välja hakkab tulema, seda enam meeldima hakkab. Ning kui tulemuseks on enda soovi järgi toimiv asi, siis see ongi ju eesmärk. Materjali valik on tõepoolest natuke üle võlli, kuid taas kasutasin seda, mida oli parasjagu võtta ning mis mõõtudelt sobis.
Ma ise oleks kasutanud keevismutreid ja need oleks keevitanud välisküljele. Palun jätkata.
Kui päris aus olla, siis sekundaarset otstarvet ma neile planeerinud ei olegi. Aga miks mitte millegi pikema ajutiseks hoiustamiseks põrandast kõrgemal või kahe toe vahele 30cm laiuse prussi panemisel töötasapinnana kasutada.
Googeldasin mis on keevismutter. Häbi tunnistada, aga ei teadnudki, et sellised asjad olemas on
. Teoreetiliselt oleks võinud tõepoolest kasutada. Kuid siis poleks nähtav välispind enam nii puhas jäänud. Sinna nelikanttoru sisse mutrite sudimise ja kinni punktimisega pisut tegemist oli, aga tulemus seda väärt ning kogemuse võrra rikkam.Esimese kihi kollast värvi sain ka peale. Värvimise ajaks keerasin rataste kinnituskohtadesse pikemad poldid sisse, mille peale see kuivamise ajal toetub. Üks-kaks kihti tuleb kindlasti veel peale kanda. Siis peaks juba hea jääma.
