Läheb siis ülekoormate veoks
C-rehv ja kaanealune 5,25 ruutmeetrit pinda tähendab, et kolmveerand tonni koormat peidab ära.
Respol oli mingil hetkel võimalik saada 4 vedrulehte silla peale ka kerghaagisel neile, kel säärased plaanid. Siis oli ka kastiraam piduritega haagise oma. Kas see on endiselt valikus või on ära optimeeritud, ma praegu ei tea. Tasub üle küsida. Kodulehel nagu oleks:
https://www.respo.ee/et/haagised/kastiha.../6281-plus
400 kg lubatud kandevõimet, millest kaas hammustab veel paarkümmend maha.
Igasugu säästumudelid lagunevad nii tõsiste plaanide puhul lihtsalt ära. Sellel on põhjus, miks O1 haagisel on nii "nõrk" ehitus ja tugevad haagised on piduritega...
Brentex on õbluke. Aga kestab minu üllatuseks päris hästi ühes peres märkimisväärset vägivalda.
Tiki on Respoga võrdne sisuliselt, erinevused on vormilised (poritiib, konksude paigutus, luukide paigutus). See kas meeldib või mitte.
EDIT: seina küljes olevad konksud ise on tugevad küll kerghaagisel veetama mandi tarbeks. Ning kui peakski hakkama polti läbi tõmbama arutu pingutamine või sportlik sõit, saab suurem seibiga toetuspinda lisada. Kui nad nüüd ei ole hakanud poltide asemel tõmbneete kasutama... Peamise häda portes olevate konksudega kirjutasid ise ära: nendega ei tõmba madalat koormat põhja külge kinni.
C-rehv ja kaanealune 5,25 ruutmeetrit pinda tähendab, et kolmveerand tonni koormat peidab ära.Respol oli mingil hetkel võimalik saada 4 vedrulehte silla peale ka kerghaagisel neile, kel säärased plaanid. Siis oli ka kastiraam piduritega haagise oma. Kas see on endiselt valikus või on ära optimeeritud, ma praegu ei tea. Tasub üle küsida. Kodulehel nagu oleks:
https://www.respo.ee/et/haagised/kastiha.../6281-plus
400 kg lubatud kandevõimet, millest kaas hammustab veel paarkümmend maha.
Igasugu säästumudelid lagunevad nii tõsiste plaanide puhul lihtsalt ära. Sellel on põhjus, miks O1 haagisel on nii "nõrk" ehitus ja tugevad haagised on piduritega...
Brentex on õbluke. Aga kestab minu üllatuseks päris hästi ühes peres märkimisväärset vägivalda.
Tiki on Respoga võrdne sisuliselt, erinevused on vormilised (poritiib, konksude paigutus, luukide paigutus). See kas meeldib või mitte.
EDIT: seina küljes olevad konksud ise on tugevad küll kerghaagisel veetama mandi tarbeks. Ning kui peakski hakkama polti läbi tõmbama arutu pingutamine või sportlik sõit, saab suurem seibiga toetuspinda lisada. Kui nad nüüd ei ole hakanud poltide asemel tõmbneete kasutama... Peamise häda portes olevate konksudega kirjutasid ise ära: nendega ei tõmba madalat koormat põhja külge kinni.
