26-12-2025, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2025, 12:42 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Ei räägi nüüd küll sama masina kogemustest ja selle CAYC-ga pole pm kokku puutunud(endal on uuem DYYA) aga lihtsalt pakun variante.
Nimelt oli mul siin suht värske kogemus raskema tehnikaga mis samuti suvalisel hetkel kütuse kõrgsurvepoole rõhu kao üle kurtis erinevates situatsioonides. Peale pikki eksirännakuid jõudsin kütuse kõrgsurve anduri vahetuseni(aastaid polnud sellega muret olnud ja riiulis kohe polnud). Ja peale selle vahetust ei ole enam probleemi.
Anduri toitepinge kontroll vigasest peast poleks ka paha. On olnud juhuseid kus ajust sama kivi alt toidetavatest anduritest veab mõni "vähem oluline" pinge alla ja teised sama toite järel hakkavad mingit jama ajama.
Veakoodide koha pealt nii palju et vähemalt osad Boschi CR süsteemid ei kurda kunagi käivitamise ajal kütuserõhu üle. Seni kuni mootor mingist pöördest kiiremini ei tuksata seni pole ka koodina infot et rõhud valed.
Nimelt oli mul siin suht värske kogemus raskema tehnikaga mis samuti suvalisel hetkel kütuse kõrgsurvepoole rõhu kao üle kurtis erinevates situatsioonides. Peale pikki eksirännakuid jõudsin kütuse kõrgsurve anduri vahetuseni(aastaid polnud sellega muret olnud ja riiulis kohe polnud). Ja peale selle vahetust ei ole enam probleemi.
Anduri toitepinge kontroll vigasest peast poleks ka paha. On olnud juhuseid kus ajust sama kivi alt toidetavatest anduritest veab mõni "vähem oluline" pinge alla ja teised sama toite järel hakkavad mingit jama ajama.
Veakoodide koha pealt nii palju et vähemalt osad Boschi CR süsteemid ei kurda kunagi käivitamise ajal kütuserõhu üle. Seni kuni mootor mingist pöördest kiiremini ei tuksata seni pole ka koodina infot et rõhud valed.
