07-09-2004, 00:05 AM
Pildiloleva auto analoogiga olen ligemale pool aastat prügi vedanud. Ei olnud ma prügi-vanamees vaid sel ajal siis prügi-noormees ilmselt. Hiljem tuli auto õige sohver siniselt lehelt tagasi ja mulle anti analoogne 53. Mõned aastad hiljem sain tuttuue hüdrokraanaga prügiveoki. Kraanaga tõsteti konteinerid peale ja prügimäel kallutati selesama kraanaga neli konteinerit korraga maha. Konteinerid olid põhja pidi alusraami küljes ja siis seda raami tõstetigi. Selleks, et auto kummuli ei läheks tõstmisel, lukustati tagasild ära. Seal olid väiksed hüdrosilindrid, mis lasti vedrupaki vastu. Vahel unus see maha võtmata. Sõitu alustades sai aga sellest kohe aru.
Vanema tüübi autol oli taga suur roop, mida liigutas pikk hüdrosilinder. See tagumine gondel loobiti prügi täis ja siis viis roop selle ülesse-suurde kongi. Et roobi tagasi tulles prügi jälle alla ei kukuks oli üleval piikide süsteem. Roobi üles liikudes tõstis hüdro jõud kõigepealt piigid üles- enne alla tulemist suruti piigid (nagu drellid vangla ustel) prügile ette. Prügi maha kallutades tõuseb see tagumine kobakas kõigpealt üles ja siis kong kallutab prügi välja.
Vanema tüübi autol oli taga suur roop, mida liigutas pikk hüdrosilinder. See tagumine gondel loobiti prügi täis ja siis viis roop selle ülesse-suurde kongi. Et roobi tagasi tulles prügi jälle alla ei kukuks oli üleval piikide süsteem. Roobi üles liikudes tõstis hüdro jõud kõigepealt piigid üles- enne alla tulemist suruti piigid (nagu drellid vangla ustel) prügile ette. Prügi maha kallutades tõuseb see tagumine kobakas kõigpealt üles ja siis kong kallutab prügi välja.