07-09-2004, 01:13 AM
valdo Kirjutas:Kas on eeldada auto \"musta\" ehk varastatud minevikku, et Sa niiväga kardad? Kui see toimus Vene ajal, siis vast ei ole küll karta midagi. Tuleb otsida kaks musta numbri õiguslikku uunikumi-eksperti ning ekspertiisiaktile lisada avaldus, kus on see vale aasta jutt sees. Ma ei näe põhjust, miks ei saaks kunagi ajaloo hämaruses tekkinud viga ARKi baasis parandatud.Mina lasin enda LR\'il ka arkis õige aastaarvu passi kanda ja ilma suurema möginata tehti auto 11 aastat vanemaks. Seeg pole aastarvu vahetus midagi ülejõu käivat, eriti NSVL autotoodangu osas.
valdo Kirjutas:Muide - kui 1990te aastate keskel mustal turul liikus nn Perli baas, siis sai huvi pärast uuritud Pobide aastaarvu ja kerenumbri vahelist sõltuvust. Tulemusena sai leitud, et tubli kolmandik autosid on arvel vale teabega, st selline kerenumber ja aastaarv ei saa küll mitte kokku käia. Ja väidetavalt enne 1950-51 toodetud Pobide korral oli ca 80% autodest vale teabega.Ka ühekskümendadtel toodud lääne autod on kirjas seal nagu parasjugu juhtus. 2/3 vanu LR\'e on ühel või teisel määral valede andmetega. Näiteks on Eestis kaks sama väljalaskeaasta Land Rover S-IIA \'d, üks neist on kirjas veoautona, teine on sõiduaauto ;-)
Arvake ära, kumb on veo- ja kumb sõiduauto
![[Pilt: safari00-2.jpg]](http://www.landrover.ee/est/galerii/2000/safari00/volmer/valjapanek/safari00-2.jpg)
![[Pilt: safari00-1.jpg]](http://www.landrover.ee/est/galerii/2000/safari00/volmer/valjapanek/safari00-1.jpg)
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!