09-09-2004, 21:21 PM
Minu arvates on siiski palju lihtsam vahet teha tagaratta vedrustuse järgi:
M72 tagakiige puudub ja reduktor kinnitub tagaamordi külge,mis on hoopis teistsugune, kui tavalised tänapäevased.Ka on reduktori korpus tänapäevastest erinev.
K 750 on tagakiigega ja sellise reduktoriga ,nagu kõik hilisemad Dneprid, tagaamordid samuti sellised ,nagu tänapäeval.
täpsemalt :
http://www.autogallery.org.ru/kiev.htm
Erinevad on ka esikahvlid,kuid neid kasutati vahelduva eduga mõlemil mudelil . Silindripea peaks olema M72-l pealt sile ja K750-l ribidega
M72 tagakiige puudub ja reduktor kinnitub tagaamordi külge,mis on hoopis teistsugune, kui tavalised tänapäevased.Ka on reduktori korpus tänapäevastest erinev.
K 750 on tagakiigega ja sellise reduktoriga ,nagu kõik hilisemad Dneprid, tagaamordid samuti sellised ,nagu tänapäeval.
täpsemalt :
http://www.autogallery.org.ru/kiev.htm
Erinevad on ka esikahvlid,kuid neid kasutati vahelduva eduga mõlemil mudelil . Silindripea peaks olema M72-l pealt sile ja K750-l ribidega