05-10-2002, 14:17 PM
see värk on olnud üldse ilma piibuta, kui ka kaasaegse auto süütejuhtmega, kui ka vana tsiklipiibuga.
Karbuss ei tundu lahti olevat, kui, et laseb äkki trossi vahelt midagi läbi. Üldse tundub kuidagi nõrgalt imevat see mootor (kui käsi karbussi asemele toru ette panna), aga kui juba käib siis käib küll.
Kas süütevärgil on tõesti selline suhe kuumusega. Või lihtsalt kuumas silindris tekib säde raskemini (surve pidi sädeme teket halvendama küll).
Täistõmbamise kohta - no kui on natuke sõtkutud, siis küünal on ikka pisut märg, aga mitte väga julmalt. Ja jamaks piisab, kui mootor on veel pisut leige. Kui pole ikka täitsa külm. Ja toore klapist asi ei sõltu - kas saab rammusamat või lahjemat, vahet pole.
Närvi ajabki see, et ei saa aru mis krt ta tahab.
Karbuss ei tundu lahti olevat, kui, et laseb äkki trossi vahelt midagi läbi. Üldse tundub kuidagi nõrgalt imevat see mootor (kui käsi karbussi asemele toru ette panna), aga kui juba käib siis käib küll.
Kas süütevärgil on tõesti selline suhe kuumusega. Või lihtsalt kuumas silindris tekib säde raskemini (surve pidi sädeme teket halvendama küll).
Täistõmbamise kohta - no kui on natuke sõtkutud, siis küünal on ikka pisut märg, aga mitte väga julmalt. Ja jamaks piisab, kui mootor on veel pisut leige. Kui pole ikka täitsa külm. Ja toore klapist asi ei sõltu - kas saab rammusamat või lahjemat, vahet pole.
Närvi ajabki see, et ei saa aru mis krt ta tahab.