13-10-2002, 14:16 PM
Kes veel ei tea, siis 3. oktoobri autolehes kirjutab üsna põhjalikult sellest mossest.
Tuleb välja, et mootoris peale kolvide ja klapivedrude enamus asju mosse originaal. Ikkagi ei suuda aru saada, kuidas originaalne väntvõll ja eriti kepsud vastu peavad, ja kuidas mootor ei detoneeri sellise suure rõhu all (bensiin ka tavaline 98).
Tal kindlasti surveaste hästi madal ja siis 2 turbot pumpavad vahejautitega hästi suurt boosti, aga ikkagi.
Tuleb välja, et mootoris peale kolvide ja klapivedrude enamus asju mosse originaal. Ikkagi ei suuda aru saada, kuidas originaalne väntvõll ja eriti kepsud vastu peavad, ja kuidas mootor ei detoneeri sellise suure rõhu all (bensiin ka tavaline 98).
Tal kindlasti surveaste hästi madal ja siis 2 turbot pumpavad vahejautitega hästi suurt boosti, aga ikkagi.