21-09-2004, 11:28 AM
Midagi on ju eestis veel säilinud, ja erinevatel lennupäevadel neid näeb ka. Nii Eesti kui väljamaa omasid. DC3-sid on Rootsis-Soome veteranpilootide hoole all veel üsna kõbusaid, ja näiteks Kärdla lennupäevadel oli sel suvel neid 3 tk korraga kohale, haruldasematest külalistest on seal käinud veel Boeing Stearman (ka \"klassika\"), Pitts Special, SAAB 91, L39 ja loomulikult ka AN2.
Samas on kahlus, kas kunagi, kui Eesti viimaste AN-2-de lennuressurss täis saab, leidub siin maal kedagi kes suudaks neid niimoodi korras hoida, kui näiteks SAS \"lendavate veteranide\" DC3. Eestis ei näe enam näiteks viimase \"klooni\" ehk IL14, lennukit, milles mina esimesed õhusõidud tegin Kärdla ja Tallinna vahel, samuti on kadunud Jak40d.
Samas on kahlus, kas kunagi, kui Eesti viimaste AN-2-de lennuressurss täis saab, leidub siin maal kedagi kes suudaks neid niimoodi korras hoida, kui näiteks SAS \"lendavate veteranide\" DC3. Eestis ei näe enam näiteks viimase \"klooni\" ehk IL14, lennukit, milles mina esimesed õhusõidud tegin Kärdla ja Tallinna vahel, samuti on kadunud Jak40d.