22-09-2004, 09:46 AM
Ma hindasingi oma arvu juures kere jm asjade osas 100% isetööd. V.a. mõned väga suurt vilumust vajavad asjad. Ja raha kulub igasugu pudinate peale - keevitus ja keevitustarbed, elekter, relakakettad meeletus koguses jne jne.
Hiljem loomulikult kohu kere lihv, krunt, töötlus jne jne.
Olen ise suvel ehitanud üles Pobi pagasiruumi ärarikutud vaheseina jm seonduvaid konstruktsioone ja kujutan ette töömahtu terve autokere ehitamiseks. Ja kulutusi.
Hiljem loomulikult kohu kere lihv, krunt, töötlus jne jne.
Olen ise suvel ehitanud üles Pobi pagasiruumi ärarikutud vaheseina jm seonduvaid konstruktsioone ja kujutan ette töömahtu terve autokere ehitamiseks. Ja kulutusi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
